Reakcia na: Valec #80920:
"To chceš porovnávať viedenské centrum s bratislavským? A kde by tie linky v BA mali jazdiť? Po Michalskej, Hlavnom námestí, či kde?"A prečo nie? keď môžu vo Viedni jazdiť autobusy krížom-krážom po úzkych jednosmerkách v Hofburgu, prečo by nemohli jazdiť aj po Michalskej?
Ak som sa nevyjadril správne, prosím o prepáčenie. Tarifikáciou som myslel súbor tarifov, dúfam, že sa nikomu nič nestalo, keď som použil "nesprávny výraz". Aj z môjho pomenovania nadväznosti zastávok bolo dúfam každému jasné, že mi išlo o nadväznosť liniek vo vzťahu k zastavovaniu na zastávkach.
Tiež nevidím žiadny dôvod, prečo by trolejbusy nemohli mať zastávku aj na 1. mája. Keď to ide v takom meste ako je Viedeň, musí to ísť aj v Bratislave. Pritom to nie je jediný takto riešený prestup v Bratislave, uviedol som ho len ako názorný príklad.
Tak napriklad ak mas na linke 94 k dispozicii n vozidiel pri intervale i, kludne ju mozes predlzit hoci aj do Cunova - ale potom nie je tazke prist na to, ze interval i sa zmeni na interval i+x, ktory dokopy uz rozhodne nebude 4-minutovy
bwd
Nevedel som, že doprave sa "prd" rozumie ten, komu sa nepáči, že keď chce napríklad prestúpiť z trolejbusu na autobus na Kollárovom námestí, musí sa predierať cez niekoľko frekventovaných prechodov pre chodcov, keď by mohol ten trolejbus zastaviť aj na zastávke, kde zastavujú autobusy. Čo je na "prd" na tom, že som sa pozastavil nad tarifikáciou jazdného, ktorá je vo svete nezvyčajná?