Reakcia na: TeBeCe #77011:
To sa využívalo vtedy, keď ešte nebola dobudovaná trať cez Lovinského, Gaštanovu a ďalej hore na Kramáre? Alebo aj keď už tieto trate exsitovali? A ak aj vtedy, aký to malo v čase existencie tých tratí praktický význam?
SDX
1 - Dúbravka - Karlova Ves - tunel - Obchodná - Hlavná stanica
2 - Dúbravka - Karlova Ves - nábrežie - Šafárikovo námestie - nábrežie - Karlova Ves - Dúbravka
3 - Rača - Vinohrady - Račianske mýto - Hlavná stanica
4 - Ružinov - Trnavské mýto - Krížna - Nám. Ľ. Štúra a naspäť
5 - Karlova Ves - nábrežie - Jesenského / Šafárikovo námestie - Račianske mýto - Vinohrady
6 - Nové Mesto - Vajnorská - Trnavské mýto - Krížna - Námestie SNP - Obchodná - Hlavná stanica
7 - Rača - Vinohrady - Račianske mýto - Náemstie SNP - Obchodná - Račianske mýto - ...
8 - Ružinov - Trnavské mýto - Vazovova - Hlavná stanica
9 - Ružinov - Trnavské mýto - Vazovova - Obchodná - tunel - Karlova Ves
10 - Zlaté piesky - Vajnorská - Trnavské mýto - Krížna - Jesenského - nábrežie - tunel
- Námestie SNP - Krížna - ...
Celkom by som to bral kym spustia trat do Petrzalky