Reakcia na: richardhudec #76610:
reklamná kampaň - nie sú peniaze, nie je vôla, nie je cesta... je len veľa volov (nielen) v tomtom meste.A BA novinke píše o dôležitejších veciach - napríklad minule som si tam so záujmom prečítal o novom návrhu linkového vedenia od nejakého vyštudovaného odborníka na danú problematiku. Bolo vidieť, že sa skutočne vyzná...
Alebo taký Bedeker cestujúceho gurmána - ktorý by informoval verejnosť o najhorších vozoch, ktorým je lepšie sa oblúkom vyhnúť a počkať na nejaké s vyšším počtom hviezdičiek a nižším vekom ?
Solider
Pri mojom lovení tejto zvery (rozumej writerov) sa vždycky zabávam. Ľudia sa na nich pozerajú, ale neozvú sa, lebo by mohli dostať na papulu. Ľudia nadávajú, že chodia električky špinavé, pričom si za to môžu aj samy, pretože cestujú v zadných vozňoch a aj keď, tak sa niekedy ozvem a nie som ticho ako vŕba.
Poviem to otvorene, niektorí dispečeri si už nerobia to, za čo sú platení. Už sa postaviť k bernoláku za strom, k centrálu medzi autá a kontrolovať vodičov. Ale pomôcť vodičom v "deratizácii" špiny, to nie. Preto sa už bežne stáva, že fixkovanie okúsia už aj malé, rozumej 11 až 12-ročné deti a to len preto, aby si zvyšovali renomé. Myslím, že toto si na imhd.sk zaslúži článok, ktorý by mal určite väčší ohlas, ako tie články o efektivite revízorov a podobne (zanedbateľné percentá - 50% č. pasažierov utečie, nehovoriac o Mirečkových pokutách - "pod 60€ nejdem!" alebo jeho vulgárne vyjadrovanie..)
Nebudem to ďalej rozširovať, utvorte si o tom vlastný názor. Pokiaľ sa to nezmení, nemá cenu sa o tom baviť.