Ad all: trolejbusom som raz isiel v Presove asi 75 km/h
bol to nocny spoj a to, co mal prejst podla cestovneho poriadku za 19 minut, presiel asi za 9:)
Okrem toho, to brzdenie pred vyhybkami je skutocne asi psychologickou zalezitostou. Na inom fore, myslim, ze k-report, sa nedavno diskutovalo o tom, ze by Praha mohla zaviest trolejbusy - ti vodici neskazeni kremnickymi vyhybkami by museli jazdit fantasticky rychle...
Mna nadchlo, ked som videl v Linci odchod trolejbusu zo zastavky: za zastavkou bola vyhybka a krizovanie s elektrickovou tratou - ale sofera to nevzrusilo, po zatvoreni dveri stupil na plyn a rovnomerne (a pomerne prudko) sa rozbiehal...
Z mrakodrapu (15. poschodie) pozdravuje Papyr
bol to nocny spoj a to, co mal prejst podla cestovneho poriadku za 19 minut, presiel asi za 9:)Okrem toho, to brzdenie pred vyhybkami je skutocne asi psychologickou zalezitostou. Na inom fore, myslim, ze k-report, sa nedavno diskutovalo o tom, ze by Praha mohla zaviest trolejbusy - ti vodici neskazeni kremnickymi vyhybkami by museli jazdit fantasticky rychle...

Mna nadchlo, ked som videl v Linci odchod trolejbusu zo zastavky: za zastavkou bola vyhybka a krizovanie s elektrickovou tratou - ale sofera to nevzrusilo, po zatvoreni dveri stupil na plyn a rovnomerne (a pomerne prudko) sa rozbiehal...
Z mrakodrapu (15. poschodie) pozdravuje Papyr
.
...este by to chcelo nove trate...
Bon-Cu
No hej, dispeceri maju auta na CNG, ale bezne auta ak su na plyn tak na LPG. A aj pumpy su LPGove...O nejakej verejnej CNG pumpe ani neviem..mozno niekde v SPP...ale keby bola len jedna...nema to buducnost...a ak ide o dojazd, asi skutocne preto sa uchytilo LPG...