Reakcia na: Matej Balog #75240:
Ja síce nie som Deko, ale mzslím si, že keďf si dáva mesto vzjadreniami Cíleka a Ďurkovského napr. také ambiciózne ciele, takby som sa psutil do boja s IGK a to v oblastiach, kde odteraz MHD nechodila a pešia dostupnosť na najbližšiu zastávku prekračuje akceptovateľnú mieru (vilové novozástavby). Napr. Potočná + Knižková dolina v Rači, Priehradná a Podpriehradná (okolo Vrakunského lesíka medzi Ružinovom a Vrakuňou) a pod. tých oblastí je viecej, len si z hlavy na ďalšie nespomeniem. Obsluhované by mohli byť mercedesmi, ktoré sú cenovo nenáročné na zakúpenie a aj na prevádzku, čo do spotreby. Snáď sa niektorá z liniek uchytí ako L44, kde by sa mohol pridať aj druhý voz a chodil by plný. Re #75247 Petto: Plán na 84ku priamo po Einsteinovej bol už pri zavádzaní tejto koncepcie petržalského linkovania k 5. 9. 2005, zatiaľ sa to odsunulo na neskôr, keď sa zrealizujú všetky projekty pozdĺž Einsteniovej a niekto ďalší okrem DPB začne pociťovať reálnu poterbu viesť tade linku MHD a zradi si tam aj zastávku/y.
Matej Balog
Okrem toho L99 nepremáva len po Holíčsku a žiadna z tebou menovaných liniek žiadnu južnejšiu oblasť neobsluhuje.
L99 lokálna linka, ktorá slúži primárne na to, aby ľudí rozvážala a zvážala do oblastí, kam nepremáva nosná linka. Ako obslúžiš napr. zo zastávky Farského (L95) zároveň Kopčiansku, ŽST Petržalka, Ekonomickú univerzitu aj Bulíkovu pomocou "spojené 83 a 84".
A čo je tiež veľký problém, zrušením L99 stratíš spojenie s Nemocnicou Antolská (zastávka Bzovícka je predsalen vo väčšej vzdialenosti, čo je problém najmä preto, že do nemocnice chodia najmä dôchodcovia (MHD)).
Re #75227 d3k0: Do ktorých neobsluhovaných oblastí by bolo podľa teba primárne potrebné zaviesť MHD?