Reakcia na: Beus #74486:
Presne o tomto som prednedávnom písal.......to by sme teraz mohli pomeniť trasy polovici liniek na ktorých sú nasadzované kĺbové vozidlá......fakt nechápem čo to prinesie DPB, keď tú trasu skráti. A tie výhovorky s tým otáčaním a porušovanie pravidiel cestnej premávky či ako to tam nazvyli! Radšej by si mohli vymyslieť niečo lepšie. Ale možno to bude mať pozitívny vplyv.....................................ale stále neviem prísť na to, že aký????
SDX
J1 - ZST Nove Mesto (alternativne Zatisie) - Vajnorska - JD (pouzivanie pre dojazdy linky 1)
J2 - Dubravka - KV - Safarikovo namestie - Spitalska - Trnavske Myto - JD (pouzivanie pre dojazdy linky 12, mozno aj 4)
J3 - KV - tunel - Obchodna - Vazovova - Trnavske myto - JD (pouzivanie pre dojazdy linky 9)
K - Nam.L.Stura - Safko - Namestie SNP - Obchodna - ZST Vinohrady (pouzitie pre dojazdy linky 13, ktora by sa za Jesenskeho zmenila na K1, alternativne by mohla byt oznacena ako "7")
Linka 2 - skratena po Jurak
Linky 3,5,11 - skratene po Krasnany
Linka 4 - bud skratenie po Jurak, alebo jazda ako linka J2]
Linka 8 - Z Hl.St ako linka 3 skratena po Krasnany
Linka 14 - Po Jesenskeho by sa zmenila na 11 a isla by po jej trase po Krasnany
Linky 7 a 17 dojazdy nepotrebuju