To bol 6704 na 202/4. Má vraj nejakú dlhodobú poruchu toho dieselagregátu, a tak nemôže jazdiť na Dlhých Dieloch. A tak ho vypravujú na trolejbusové linky. Aj keď potom by som rád vedel, prečo ho nedajú radšej na nejakú celodennú službu, nech sa čo najviac využije. Predpokladám, že to má nejaký dôvod.
P.S. Pre prehľadnosť odporúčam pri písaní vypnúť CAPS LOCK.
Ale houby. Ziaden elektricky prud v kolajniciach nebude.
Re #74049 girafet: 1) vypni si Caps Lock
2) je to trolejbus s pomocnym diesel elektrickym agregatom nie duobus
3) 25Tr jazdia castejsie aj na inych linkach ako 33 a 133. Casto su aj na 212, zazil som jednu uz aj na 201
Ved to mi jasne..bola tu uz davnejsie o tom diskusia. V EU im to bude jedno hlavne, ze to bude akoze zeleznicno-elektrickova trat resp. ich tak chcu zblbnut ?
Ja si to aj tak neviem predstavit. Ak to má byť železnica, všetko sa bude museť robiť ako železničná trať - nástupišťa, vedenie, koľaje. Predpisy železničné. Nevidím to reálne.
Ak to tak bude, je jasné, že normálne nízkopodlažné električky (Astra, Trio, Combino, Cityrunner, Končar) sa sem nebudú môcť kúpiť kvôli Petržalke. Len na obyčajnú mestskú sieť.
Ludia zase nadavate na kockopsa co bude-ma byt v Petrzalke. Ved vsetci nadavali ,ze tam neni a teraz ,ze tam bude ? Budme radi , ze tam bude aspon kockopes , financovany EU pre tretiu kolajnicu ? Vravi sa tomu: Vlk sa nasyti aj ovca ostane cela ? ?
"Mesto Bratislava po zrealizovaní tunelového prepojenia (rok 2015) popod Dunaj prispôsobí v úseku Bosákova ulica – Janíkov dvor prevádzku mestskej hromadnej dopravy na systém s rozchodom 1435 mm. " ? ? ? to moze byt len vtip (alebo oje* EU). Takze v roku 2015 akoze v petrzalke sa jazdi elektrickami na 1435mm... dobre (takze sa kupia nove elektricky na 1000mm a potom nove o pat rokov nove na 1435)... veri tomu niekto??? Podla mna budeme radi, ked v roku 2015 sa bude vobec jazdit elektrickami v petrzalke, ale tento skvely projekt rata s tym, ze tam bude 1000mm a o pat rokov 1435...
Zodpovedne osoby na ZSR totiz ani nevedia, naco tie peniaze od EU su a naco by mala trat predmestie-Petrzalka sluzit. Ked sa niekto vyjadri, ze to bude len pre regionalnu dopravu a dlzku nastupist chce prisposobit 6 vozovym osobakom, pritom EU to chape ako koridor, kde by mala byt preadzkovana tak dialkova ako regionalna doprava.
Peniaze by sa dali ziskat aj na samostatnu elektricku. Kazdopadne mi pride scestne ze mesto a ZSR chcu postavit NEPOSTAVITELNE. Este v pripade mesta si viem predstavit ze si myslia ze sa to da, ale ze aj v ZSR su taky debilny ma sokuje.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
SDX