Reakcia na: Ike #74026:
Lebo T3 na rozdiel od T6 nemaju zabezpecene prepojenie napajania. Teda cez ten spojovaci kabel nejde 600V ako v troleji, ale len riadiace signaly. V pripade, ze by sa to chcelo prerabat, bolo by vraj treba prerobit kompletnu elektroinstalaciu vo vozidlach. Detaily hadam doplni niekto iny. V exZSSR sa to riesi spojovacou skatulov nad kabinou vodica. Vid: http://www.imhd.sk/transport/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=16633&idg=665&gi=0&gn=20&gs=e&gsd=
aquila
pricom kazdemu sudnemu cloveku je jasne, ze zrovna na useku bosakova - janikov dvor je to vyslovene kardinalna hovadina mat zdruzenu investiciu zeleznice a mesta.
jediny usek kde to ma vyznam je prave ten tunel pod dunajom ...
a to ze ta zamena pozemkov stala bratislavu 60-80 autobusov ani radsej nespominam ...
je mi blivno ...
Re #74017 eripmav: to platilo do 2006, od 2007 moze aj bratislava cerpat fondy, ale musi mat projekty a to svinsky dobre ... ale to by sme chceli moc ...
a to co pises je blbost, lebo ani v EU su neni padnuty na hlavu ... skor ide o to, ze sa nieco schvali a dodatocne sa to bude najako pajcovat
ale uprimne ? neverim tomuto pocinu pokial ho neuvidim.
skor keby ti blbci rozmyslali mohli to urobit ozaj ako zdruzenu investiciu a vyhovorit sa na bezpecnost a vrtat tunely pod dunajom dva .. ten druhy by bol oficialne "zachranny" ale v skutocnosti by to bolo pre elektricku...
to by bolo _podstatne_ rozumenejsie riesenie ... ale na to by museli mat na magistrate gule a plan ako s elektrickou v CMO