Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: aquila #73643:
Ktoré mlyny máš na mysli? Bývalé mlyny v Mlynskej doline? Internáty "Mlyny"? Bývalé mlyny oproti Jelačičovej? Mlyny pri Figare?
Mne sa viac páči súčasný t-busový náter. Nemôžem si pomôcť to LBC sa mi skôr hodí ako náter detského vláčika, alebo školského autobusu. Možno keby ako Ike píše bol ten náter aspoň dvojfarebný.
Som len zvedavy ,ci ten 6620 bude mat nater Little big city ako dlhe tambusy alebo urobia dlhu verziu reklamy ,co je na 14TrM - radsej by som bol za tu druhy variant a tiez chvalim tvorcov tejto reklamy . ? ? ?
Mohli by dat tuto reklamu aj nase nove trolejbusy , ktore dojdu tento rok ( pre nechapavych - 25 Tr ? ) alebo na biele Tambusy 3703 alebo 3707 . ?
Reakcia na: 5510 #73691:
tak rozhodne je to najkrajsi nater 🙂
Reakcia na: Ike #73690:
To je vec nazoru, aj mne sa paci tak ako je 🙂
Reakcia na: Papyr #73689:
zas dal by sa vylepsit 🙂 nemam moc rad jednofarebne natery... keby dali este spodok (od bocnych list nadol) ciernu alebo tmavosedu tak by to bolo super.. 🙂 eventualne keby pouzili bordovejsiu
Uz som tu nad tym sice kedysi jasal, ale musim to zopakovat: Nater Little Big City je nadherny!

Pozeral som si prave fotky tych 14TrM, ktore dostali nove skrine a nater Little Big City. No fakt nadhera. Konecne vymysleli v Bratislave nieco, co mozem medzi farebnymi schemami povazovat za najkrajsie v ex-Ceskoslovensku. Nater je jednoduchy, ale pritom moderny, vyrazny, putavy, ale pritom nedrazdivy a oku lahodiaci. Kiez by ste do toho nalakovali vsetko!
TeBeCe, Papyr a ufo, dik vsetkym za info, ak je tych 11.20EUR za spiatocny listok na vlak vratane celodenneho listka na VOR, tak potom nie je o com a vyuzijem tu ponuku, teraz sa uz len skusit vysomarit v tom ich vyhladavaci spolu s mapou...
Reakcia na: TeBeCe #73686:
Vazne? Dakujem za info 🙂
Reakcia na: Papyr #73682:
akurat ze v mostarku sa nic z DPB negeneralkuje. generalkuje sa v autostarku mnb 🙂
Reakcia na: NN #73680:
24h listok stoji 5 EUR, tzv. Shopping Ticket, ktory plati od 8. do 20. hodiny, stoji 4 EUR. Zdroj: www.vor.at - Tickets.
Reakcia na: NN #73680:
To je spiatocne cestovne, listok plati z BA do Viedne a aj naspat a s doplatkom 3 Euro listok na vlak plati ako jeden celodenny listok na Kernzone vo Viedni. Datum je vytlaceny na listku.
Reakcia na: NN #73680:
24hodinovy listok vo viedni je za 5 Euro. Tie ceny na vlak su za spiatocne listky. S listkom MHD to vychadza cca 400 SKK.
Reakcia na: Mike #73676:
ta kosicka firma sa vola Mostarko. Inak suhlas.
Reakcia na: C734.00 #73674:
Je sice pravda, ze vodici v bratislavskej MHD jazdia agresivnejsie, ako napriklad vodici vidieckej SADky alebo vodici v DP mensieho mesta. Ale to je dane hustotou premavky vo velkomeste. Aj prazski vodici jazdia ako certi, ked sa chcu niekam v hustote prazskeho "provozu" niekam dostat.

Biedny technicky stav bratislavskych autobusov nedavaj za vinu vodicom. Oni jazdia tak, ako im dopravna situacia umoznuje. Radsej sa opytaj, co robia dielne. Dielenski pracovnici su totiz ti, co zodpovedaju za technicky stav. V Prahe dokazu urobit generalku Karosy 732 z prelomu 80. a 90. rokov tak, ze vyzera ako nova a jazdi bez problemov.
Reakcia na: TeBeCe #73679:
akurat sa mi nepodarilo zistit kolko by mal stat spiatocny listok BA hl.st. - Wien Sudbahnhof, na webe zeleznic maju akurat ze jednosmerne (?) 8.20EUR a v tej akcii s MHD VOR za 11.20EUR, bus by mal stat spiatocny cca 360Sk ak si dobre pamatam, to by bol teda dost rozdiel oproti zeleznici, pripada mi to ako nenormalna cena za taku kratku vzdialenost

neviete kolko stoji samostatne 24hod listok na viedensku MHD?
Reakcia na: NN #73677:
kupuje sa uz v BA (samozrejme v SKK).
Reakcia na: R.A.T.P. #73670:
Dík za info ?
Reakcia na: LUK #73672:
dik za info, ten celodenny sa zaplati rovno s normalnym listkom na vlak v BA alebo si ho treba na zaklade listka kupit vo viedni?
Reakcia na: C734.00 #73674:
no moment! To je dosť jednostranný pohľad, že za zlý stav vozidiel MHD BA môžu vodiči. A zvlášť, keď spomienieš typ Karosa po GO a ešte nebodaj 73x.
z premávky odstavené, podľa všetkého už definitívne 3185, 3187 a 3189 - to je pre prasknutý rám. Za to môžu vodiči? Keď s apravidelne preťažuje ich kapacita, za to môžu vodiči?
Príčiny hľadaj už niekde okolo roku 1980 u konštruktérov karosy prečo vymysleli taký voz ako vymysleli. Akú živonosť mu dávali vtedy, akú životnosť mu dávajú dnešní doborníci na dopravu a či náhodou v podmienkach DPB nie je táto životnosť prekročená dvakrát, alebo pri niektorých vozoch trikrát.
ďalej po akých cestách sa jazdí v Blave a všobecne na Slovensku, pri linkách MHD si vodič nemôže vybrať po akej trase pôjde predsa. Typický príklad vozovky v nevhodnom stave je Trnavská medzi Zimákom a Trnavským Mýtom v uvedenom smere. Pravý pruh katastrofa a už aj ľavý sa vlnkovatie **** aj pozdĺžne.

A ďalej kde mali tie vozy GO? ÚD DPB alebo Starko Moldava n. Bodvou, či následne autostarko Košice, tak nejak sa to volá.
V akom stave došli tie vozy po GO. Koľko z nich reklamovali - že ich poslali naspäť a koľko z nich museli dorábať u nás a nereklamovali ich. Pri týchto GO - čo z autobusu je pôvodné a čo nové - pri krátkej vrakose B732.
A či Ti už nejaký vodič povedal, že po tom, ako sa Karose po GO (+ následne prestavba na cng) po mesiaci v premávke s vlkmi našli prasknutý rám na 7mich miestach ❗
a aké sú mnohé ďalšie technické problémy s tými plyňákmi, že ôo dodaní a zaradení do premávky s vlkmi prvý týžde ostal každý deň visieť na konečnej lebo neštartoval, niekedy aj viackrát počas služby a počas tohto týždňa skončil myslím dva-krát na tyči. a tam mohol sedieť aj kúzelník za volantom a nenatočil by to. a to psomínam iba minimum problémov, vodiči Ti určite povedia omnho viac. ako sa on má správať k tomuto vozidlu keď ho absolútne neposlúcha, už len napr v tom, že pri radení nejde zaradiť 3 rýchlostný stupeň? (tak radí vždy 2 do otáčok a potom 4 - celú službu tak)

Generálky naftových karos B732 už dnes nemôžeš brať ako príklad, lebo tie vozy majú už 6, či 7 rokov po GO a už v čase, keď na tie GO išli mali byť dávno vyradené.

Iná otázka sú Krasoy kĺbové a ich GO v Zlíneri, ale to je autmatická prevodovka - čiže úplne iná situácia pre vodiča a úplne iná GO interiéru a celého vozidla.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.