Reakcia na: koni8 #72634:
Ach, tak.. ked sa zatrolejuje usek Trnavska - Suhvezdna tak potom s tym skratenim suhlasim, akurat ze nahradou by nemala byt 204 ani 205, ale 209. Co sa tyka 61 tak pri nej by som len zrusil zachadzky k Avionu, to uplne postaci a zaviedol novu linku (napr. 60), ktora by vykonavala expres medzi letiskom a mestom, pricom by zastavovala len Letisko - Bajkalska - Trnavske Myto - (mozno Krizna) - Mlynske Nivy - Safarikovo namestie - Novy Most (s moznym predlzenim na zastavky Zochova a Hrad). Dalej by bolo potrebne naviazat odchody 61-ky na prilety lietadiel, tak ze by mala vlozene odchody medzi tie bezne, odchadzalo by sa na pokyn dispecera v priletovej hale, ktory by sledoval ci uz su vsetci odbaveny. Podla moznosti aj nieco podobne urobit aj so 60-kou, pricom by odchadzala napr. 2 minuty po 61. Tieto vlozene spoje postavit priamo pred priletovu halu (najidealnejsie na ukor TAXI miest, co vsak asi nehrozi) za seba (61, za nu 60) a oznacit VELKYMI napismi "This bus is going to main railway station", resp. "This bus is going to city center, and Bratislava castle".
SDX
Re #72620 Emo: Udajne ma Solaris opciu na dalsie autobusy a tento rok vraj chce DPB kupit klbove busy.
Re #72623 Bon-Cu: Pocet pasazierov bude este chvilu rast, ale len dovtedy kym budu kapacity. Potom uz jednoducho nebude KDE pristavat... ale vtedy ked sa dostaneme do tohto stavu uz bude treba dalsiu dopravu. A pokial sa nechyti mesto, chytia sa ZSR..
Inak neviete niekto nieco viac o tom, ze od februara maju bit nejake zmeny v BIDke? Mna by celkom potesilo, napr. keby turisticke listky platili aj v ZSR a SAD..