Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ike #72563:
To tiez nie je zly napad... ale aj napojenie Trnavskej a Roznavskej by som spravil aj tak.

Taky velmi sci-fi navrh stavby trati do roku 2030:

1. Safarikovo namestie - Janikov Dvor (nutne zapojenie Petrzalky, 2009)
2. Kapucinska - Zochova - Hodzovo namestie - SAV - Hlavna Stanica (prva etapa trate na patronku, 2011)
3. Namestie SNP - Hodzovo namestie (spojka nech sa nemusi tocit cez Kapucinsku, 2011)
4. SAV - Prazska - Patronka - Vojenska nemocnica (druha etapa trate na Patronku, 2013)
4. Letisko - Avion - Pribinova - Safarikovo namestie (expres z letiska do Petrzalky, 2016) + manipulacna trat Juravjov Dvor - Trnavka - Galvaniho
5. Trnavske Myto - Trnavska - Roznavska - Galvaniho - Avion (s napojenim na trat na letisko, vytvorenie dalsej vetvy z letiska, pre spoje na Hl.St. a podobne, 2017)
6. ZST Nove Mesto - Trnavska (spojka medzi Vajnorskou radialou a druhou letiskovou radialou, 2018)
7. POLUS City Center - Riazanska (spojka medzi Vajnorskou a Racianskou radialou, 2018)
8. Roznavska - Zlate Piesky (nie az tak, mohla by sa preskocit, 2018)
9. Safarikovo namestie - Dostojevskeho rad - ASMN - Krizna - Racianske Myto (podpovrchova trat, 2022)
10. Stary most - Ovsiste (obsluha vychodnej petrzalky, 2024)
11. Pri krizi - Volkswagen (obsluha DNV elektrickami, 2027)
12. Zlate Piesky - Vajnory (zavedenie obsluhy Vajnor, 2029)
13. Stary most - ZST Petrzalka (dalsia vetva trate v Petrzalke, 2030)

Keby sa toto podarilo tak by sme mali celko slusnu elektrickovu siet...
ahojte mam otazocku:obcas chodievam so psom v autobuse a chcem vediet ze ci zanho musim platit?ked mam elektricenku tak sa to nevztahuje aj na psa?ak nie tak kolko stoji listok len za psa kedze ja mam elektricenku dakujem ?
Reakcia na: intony #72564:
to s tou Patronkou nie je zle..., po otvoreni sitin, by sa mohli dva jazdne pruhy obetovat a tam v strede by mohla byt zastavka... ale neviem ako by tie eliny vysplhali Prazsku...
Si myslím, že najskôr treba postaviť trať do Petržalky, rád by som videl aj trať HS - Pražská - Patrónka - Dúbravka, do zóny Pribinova a až potom sa zaoberať traťou na letisko, či k ŽST Vajnory.
SDX> skor by som na potencionalnu novu radialu vyuzil priestor pod dialnicou, kde by teoreticky mohli byt useky na rychlost 80 kmh... mohlo by to ist poza pribinovu a napojilo by sa to na safku... V meste zastavky uz mozu byt, a na tom novom by boli len tri - letisko, avion, zona pribinova... a pekne 80kmh. pokial by nesla mimourovnova krizovatka, tak pekne priecestie...

otazne je kto by to vybudoval a hlavne za co...

KLF> netvrdim ze sidlisko je neatraktivne, ale ked sem niekto ide, urcite nie je zvedavy na sidlisko a uz vobec nie na exkurziu po nom 🙂
Reakcia na: Ike #72559:
Hustota zastávok nie je OK. Presne ako KLF poznamenal Astronomická-Chlumeckého a Herlianska-Pri jazere.
Reakcia na: KLF #72560:
No, vsak o tom som pisal uz niekolko riadkov nizsie, ze cez Ruzinov to bude pomale.. treba postavit uplne novu radialu..
inak, teraz ma napadla dalsia z vyhod Galvaniho - Roznavskej - Trnavskej: je to lahko napojitelne na Vozovnu Jurajov Dvor, cize by nebol problem velmi rychlo vyslat na letisko zalozak. Stacilo by postavit manipulacku bud po Bojnickej, alebo cez Vozovnu Trnavka...
Reakcia na: Ike #72559:
No inak to je pravda. 😢 Ze expresnu linku z letiska tahat cez sidlisko Ruzinov asi nie je vyhra. ;/ Nieze by to bolo nejake skarede sidlisko, to nie, ale dost by to zdrzalo. Proste tu "expresnost" dosiahneme asi iba na useku letisko - Astronomicka, ako som pisal v uplne prvom prispevku.
Reakcia na: S499.1023 #72549:
hustota zastavok je OK, ale nie pre expresnu linku a pre letiskovu linku... ked dakto dojde do BA nie je zvedavy na ruzinovske sidlisko
Reakcia na: Jezo #72557:
Vacsina by volila inu dopravu ako elektricku? Na to si ako dosiel?
Reakcia na: KLF #72547:
Uznavam, ten plan som si pozrel az potom. 😞 Chcel som iba naznacit, ze vacsina by asi volila inu dopravu z letiska ako elektricku. Povodne som sa chcel pytaat hlavne na tu druhu cast ohladom trolejbusov.
Reakcia na: ufo #72555:
reagoval som na vetu "A trolejbusova 39 by si takisto zasluzila klby"
Reakcia na: SDX #72517:
Myslim cast v Ruzinove, tam by pri sucasnom intervale 204 boli lepsie klby.
Reakcia na: SDX #72553:
oprava: OK, mozno niekto povie, ze teraz z letiska 61 chodi poloprazdna, ale to nie je problem nedostatku ludi, to je problem toho ze clovek co sem pride si nemoze kupit listok a dalsich X veci.
Reakcia na: Jezo #72545:
Ano uzivili.. nizsie som pisal, ze v pripade stavby Astronimicka - Letisko, by mohla spravit vetva do Avionu.. myslim ze aj Avion by mozno rad financne podporil tu trat

Re #72546 KLF: No, lenze ak to pojde cez Ruzinov tak sa zrychli len tazko... preto by bola lepsia stavba novej radialy..

Re #72548 S499.1023: V polhodinovych intervaloch? Letisko by malo v blizkej dobe odbavovat 4 lietadla za hodinu, v lete teoreticky aj 5. Ako to chces prepravovat? Polovica co pride v dobrom case nech ide busom a zvysok nech ide taxikom? Ak chceme aby ludia chodili MHD-ckou tak im musime dat spoje.. OK, mozno niekto povie, ze teraz z letiska 61 chodi poloprazdna, ale to nie je problem nedostatku ludi, to je problem toho ze clovek co sem pride si nemoze kupit listok a dalsich X ludi. Navyse bus nikdy nebude tak rychly a pohodlny ako moze byt elektricka (specialne v situacii ked 61-kou chodia aj babky do AVIONu a X ludi napr. do prace a pod.). Chcelo by to postavit trat, ktora bude fungovat s plnou preferenciou a bude stavana tak aby neboli v jej dosahu hypermarkety a pod., resp. aby sa pri nich nezastavovalo. Som presvedceny, a nikto mi to nevyhovori, ze investicia do elektricky na letisko sa OPLATI.

Taktiez by sa mala zaviest premavka 61-ky aj v noci, aspon v lete, kedy bezne od 2.00 priletaju a odlietaju charterove lety. Pravidelne sa mi po prilete z dovolenky stava to ze vsetci sa z batozinami vyhrnu z haly, zapnu mobily a volaju taxiky, lebo ziadna MHD im proste nejde (pokial neratame JEDEN ochod nocneho autobusu). Toto sa musi zabezpecit. V noci prichody kazdych 30 minut a odchody navazovat na prilety (najlepsie postavit autobus s otvorenymi dverami pred priletovu halu, nech ludia vedia ze im ide bus)
Reakcia na: S499.1023 #72549:
A o zastavke Slovanet si tiez myslim svoje. Nie je stastne umiestnena a navyse nemam pocit, ze by bola nejak extra vytazena.
Reakcia na: S499.1023 #72549:
Astronomicka - Chlumeckeho je jedna vec a Herlianska - Pri jazierku je druha vec.
Reakcia na: S499.1023 #72548:
Tak ano - s tym suhlasim - ten NP autobus je tiez alternativa. Len bavili sme sa o moznej elektricke, tak som rozvadzal len tu.

Dynamicke vlastnosti - v tom sa ja nevyznam, nezaoberam sa tym, ale predstavujem si pod tym hlavne zrychlenie. Rychlost to hadam dosiehne na 80kmh.... No a zrychlenie to ma vyrazne horsie ako T3 ?
Reakcia na: Ike #72542:
Konkrétne kvalita trate na Ružinovskej - kde tam vidíš problém? A hustota zastávok je okrem legendárnej Chlumeckého taktiež v poriadku.
Reakcia na: KLF #72541:
Nuž tak na vozenie LEN ľudí z letiska postačí, ako som už napísal, ten moderný, pohodlný nízkopodlažný autobus v polhodinovom intervale.
A horšie dynamické vlastnosti moderných električiek je realita.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.