Reakcia na: Ike #72563:
To tiez nie je zly napad... ale aj napojenie Trnavskej a Roznavskej by som spravil aj tak.Taky velmi sci-fi navrh stavby trati do roku 2030:
1. Safarikovo namestie - Janikov Dvor (nutne zapojenie Petrzalky, 2009)
2. Kapucinska - Zochova - Hodzovo namestie - SAV - Hlavna Stanica (prva etapa trate na patronku, 2011)
3. Namestie SNP - Hodzovo namestie (spojka nech sa nemusi tocit cez Kapucinsku, 2011)
4. SAV - Prazska - Patronka - Vojenska nemocnica (druha etapa trate na Patronku, 2013)
4. Letisko - Avion - Pribinova - Safarikovo namestie (expres z letiska do Petrzalky, 2016) + manipulacna trat Juravjov Dvor - Trnavka - Galvaniho
5. Trnavske Myto - Trnavska - Roznavska - Galvaniho - Avion (s napojenim na trat na letisko, vytvorenie dalsej vetvy z letiska, pre spoje na Hl.St. a podobne, 2017)
6. ZST Nove Mesto - Trnavska (spojka medzi Vajnorskou radialou a druhou letiskovou radialou, 2018)
7. POLUS City Center - Riazanska (spojka medzi Vajnorskou a Racianskou radialou, 2018)
8. Roznavska - Zlate Piesky (nie az tak, mohla by sa preskocit, 2018)
9. Safarikovo namestie - Dostojevskeho rad - ASMN - Krizna - Racianske Myto (podpovrchova trat, 2022)
10. Stary most - Ovsiste (obsluha vychodnej petrzalky, 2024)
11. Pri krizi - Volkswagen (obsluha DNV elektrickami, 2027)
12. Zlate Piesky - Vajnory (zavedenie obsluhy Vajnor, 2029)
13. Stary most - ZST Petrzalka (dalsia vetva trate v Petrzalke, 2030)
Keby sa toto podarilo tak by sme mali celko slusnu elektrickovu siet...
ufo