Reakcia na: SDX #72181:
Posledný odstavec: Mal si šťastie na vodičov.
V T6 starších sérií (7901-7946) sa totiž v dráte od dopytu objaví napätie hneď po stlačení tlačítka dopytu, a nie až po uvedení výzbroje do kľudu ako na iných vozoch
Samozrejme že aj keď je dopyt zadaný ešte počas jazdy, povel dverám ide až po zastavení, takže to nie je žiadna chyba, ale vďaka tomu, že je to takto, palubný počítač to vyhodnotí ako zastávku, a vyhlási ju
Ja to tiež na týchto vozoch robím tak, že stlačím dopyt v takom predstihu, aby to zastávku vyhlásilo približne vtedy, keď voz zastane, a začne otvárať dvere, a nie až keď už sú 10 sekúnd otvorené
AAA
Re #72159 frenky: Taká linka by nebola až taká hlúposťtak by a mohlo by to mať napr. takúto trasu: SOU energetické - Donská - Ul. čs. tankistov - Bratislavská - I/2 po Krematórium - cesta do DNV - Eisnerova - Na hriadkach,
alebo konečná 37 - Donská - SOU energetické - Bratislavská - Čs. tankistov - II/505 - Jána Jonáša - Istrijská - Na hriadkach. Prestup na 37 zastávka Krče, resp. konečná 37.
1. alternatíva by asi bola lepšia, keďže by nedošlo k cestovaniu zamestnancov VW + možnosť cestovania zo záhrad medzi Lamačom a Záhorskou, ale zas je to dlhšia trasa.