Reakcia na: S499.1023 #71096:
Môj zlatý krásny - keď sa vyrábali Ik435 +Karosa B732 a 741, zrejme si pozabudol, že sme nielen neboli v EU ale sú to pozostatky predpisov bývalej ČSSR a tie predpisy preto mali toľko výnimiek. Samozrejme ak urobíš GO mal by bus spĺňať predpis jeho prvotnej výroby. Ja len chcem podotknúť, že GO Ik435sú zbytočné vynaložené prostriedky, už len s toho dôvodu, že tento bus je nevyhovujúci pre MHD trebárs len pre svoj vysoký podvozok a stoho vyplývajúceho nastupovania, čo by Ti potvrdili predovšetkým starší občania. To, že sa GO robí v Maďarsku ešte neznamená, že to musíme zákonite robiť aj na Slovensku - nepotvrdzuje to dobré strategické rozhodnutie. S ohľadom na prácu vodiča by som GO Ik435 úplne odmietol - čo myslíš koľkokrát musí vodič počas služby preradiť rýchlosť. Ja si to obdobie jazdenia na Ikarusoch, keď som ešte jazdil pamätám a môžem Ti prisahať, že veru ma často po službe ľavá noha bolela, preto jednoducho do MHD len a len AUTOMATIKA. Preto si aj myslím že GO+CNG krátkych Karos s mechanickou prevodovkou je krok späť,
a v dnešnej hustote dopravy vodičovi strpčuje prácu. Ako si sám tvrdil bol si vodičom tiež, tak zrejme vieš o čom tu píšem.
Sommelier
HDP na obyvateľa nikdy nemôže byť objektívnym ukazovateľom alebo podkladom pre realizovanie určitých foriem spoločnej finančnej pôžičky, tobôž nie v doprave.
Svoju daňovú decenralizáciu si nechaj na neskôr. Ono je to všetko v poriadku (priaznivý predpoklad pre Slovensko – máme (ešte) dostatok vody) pokiaľ hovoríš o vzdialenejšej budúcnosti. Ale prosím Ťa nespájaj ju s Eurofondami.
Inak v poho, len nemôžeš očakávať, že sa to spraví tak rýchlo. A dúfam, že to s tým, že by bolo lepšie keby to platil štát si nemyslel vážne.