vopred sorry za off-topic:
#7051 www.ihwc.net (je to aj v telke pri dvojexpozicii, zazrel som to ked som siel okolo telky - ja hokej v TV nekukam, nebudem sledovat ako sa stado tvorov nahana za ciernym pukom a este si pri tom navzajom ublizuje, to fakt nemusim)
#7051 www.ihwc.net (je to aj v telke pri dvojexpozicii, zazrel som to ked som siel okolo telky - ja hokej v TV nekukam, nebudem sledovat ako sa stado tvorov nahana za ciernym pukom a este si pri tom navzajom ublizuje, to fakt nemusim)
Petik
1. je totalny nepomer medzi frekvenciou cestujucich v centre, na okraji mesta a mimo mesta.
To sa bude kazdy druhy vlak otacat na Trnavskom myte, zvysne v Raci a raz za pol hodinu pojde jeden do Trnavy alebo Galanty? To bude mat to prepojenie systemov fakt zmysel.
Tiez nie je mozne pouzivat jednu trat pre "obycajne" metro (useky s kratkymi intervalmi) a pre normalne vlaky, vobec si tu uz neviem predstavit premavku nakladnych vlakov a rychlikov.
Ok mi pride postavit povedzme malu osobnu stanicu na Trnavskom myte, ludia sa rychlo dostanu vlakom az takmer do centra a tu prestupit na MHD.
2. dalsia blbost je budovat metro na letisko. Kolko ludi lieta z Bratislavskeho letiska? Teda kolko bratislavcanov? 500 denne ci menej? Tak to uz vazne vyzaduje metro.
Ovela rozumnejsie by mi prislo postavit trat BA UNS v Ruzinove - Letisko - niekde smer Galanta aby mohli na Letisko pokracovat vlaky z Viedne, pripadne do Petrzalku cez letisko vlaky od Galanty, zriadit zamyslanu zeleznicnu zastavku Petrzalka za Starym mostom s prestupom na hociaku MHD - do centra je to kusok.
Mne pride bratislavsky zeleznicny uzol dost hrozny (aj z pohladu integrovanej dopravy). Cesta vlakom z Petrzalky na Hlavne nadrazie trva rychlikom dlhsie ako na bicykli. Takisto nahovno spojenie (trat Wien-Petrzalka) so zvyskom Slovenska.