áno, má byť ako Slovenská strela, nie som si istý tým dátumom, ale má to byť prvá polovica decembra, predpokladám však, že dôjde ešte k úpravám (a následným výpadkom) ☺
Ako IC Brněnský drak a EC Vyšehrad (ktorý by mal byť IC) bude podľa mňa do Břeclavy premávať naďalej. Ale kto vie, je ich tuším 7.
Pôvodne sa zamýšľalo nad EC Jaroslav Hašek, kde už bol a možno stále je od začiatku roka na staničných radeniach vlakov a v cestovných plánoch znázornený ako Pendolino.
diki moc Ámos, este mam jednu otazku...kto mi moze povedat trasy liniek pre zamestnancov??? a mam jeden navrh...co hovorite na to, ze by sa zastavkovy oznacnik na zastavke kapucinska presunul o jeden stlp dalej...jedna sa o zastavku v smere do mesta...zda sa mi neuveritelne nelogicke, ked ludia cakaju na zastavke a prichadza elektricka, oni cakaju kym pride ku nim, ale kedze je oznacnik znacnu vzdialenost od zastavky, a tam zastavi elektrica, zakazdym sa niekto za nou rozbehne s obavou, ze by nahodou mohla zdrhnut...co vy na to, z by sa oznacnik presunul??? tento navrh mam poslat na DPB, alebo magistrat???
Čo sa týka toho Pendolina, čítal som, že od 8.12. má chodiť na trase Praha - Bratislava ako Slovenská strela. Teraz je vedený ako Vyšehrad po Břeclav. Neviete náhodou, čo je na tom pravdy? Mne by sa to celkom richtovalo, ak by to bola náhrada práve za tú Slovenskú strelu... ☺
403 je cislo linky pre zamestnancov DPB.Na rozvoz ludi z jednotlivych vozovni. A aby sa aj oni mohli orientovat v tychto linkach tak maju cisla ako tie ostatne, pre cestujucich. Kam jednotlive linky jazdia ti povie niekto iny...
Ak si vodic nahodi 403, znamena to ze ide robit sluzobny spoj s cislom 403.
cawte, chcel by som sa opytat na jednu vec...linky 403, 406 atd...su linky busov, ktore idu do vozovne a posledne cisla sa delia podla vozovni, alebo ako to je??? co znamena ked nejaky bus nahodi napr. 403jku??? diky moc
Len tak pre info.
Ponukove konanie na predaj 98147m2 v Petrzalke, ktore bolo zrusene by podla informacii zverejnenych v Bratislavskej Pravde vyhrala spolocnost Finansist. Za pozemok ponukla cenu 16.150,- za m2, co by urobilo vynos 1,585mld. Sk. Slusna cena co poviete... to je tak na 110 busov a 30 trolov
Dalej boli ponuknute ceny...
Menoli ....................................... 16.132,-
BP Enterprise ........................... 14.150,-
HB Reavis Management ........... 12.010,-
JMFP ......................................... 11.200,-
Ballymore Danube ................... 10.371,-
Otazka ostava preco bol predaj zruseny.
1) preto, ze spriatelena HB Reavis pozemky nedostala a tak je treba to rozbehnut este raz aby mala vacsi sancu.
2A) pri druhom vyberovom konani a po zverejneni cien v prvom sa mozu ceny vysplhat este vyssie. Otazka je kde je hranica rentability
2B) Firmy Menoli a Finansist boli nastrcene aby umelo zdvihli ceny a druhykrat sa uz vyberoveho konania nezucastnia no iny zaujemcovia budu mat tuto cenu nazreteli.
Napísal som to jasne. Na prímestskej stačí pár vybraných zastávok, na diaľkovej všetky. Blbé nastavenie displejov žilinskej SAD-ky neobhajujem.
To je v poriadku, že Tebe sa nič také nestalo. No keď cestuješ napr. na trase Bratislava - Nitra, kde v špičke ide autobus aj každých 5-10 minút, tak:
1. si nikdy vopred nezisťuješ čas odchodu
2. si radšej preveríš, či ten čo prišiel s Tebou vymetie Sereď alebo nebodaj aj Trnavu.
Re #67646 KLF: Cisto teoreticky, keby vodic elektricky to afto o tych 10 cm posunul, tz by sa zahral na blbeho - akoze si myslel ze to bude tesnee ale ze to prejde, co by sa stalo ? V tom horsom pripade by tam ostal trcat az do prichodu policie tak isto ako ked ho neposunul, s tym ze problem by mal vodic afta kedze tam nemal stat a poistovna by mu tym padom pripadnu skodu zrejme nepreplatila...
Re #67648 Bon-Cu: No presne to iste som na Detvianskej raz spravil ja. No a dosiel dispecer a hned mi daval vinu a pritom ten sofer auta ked dosiel, SI SAM PRIZNAVAL VINU ! Ze blbo zaparkoval. Takze tak... heh... vravim - uz som tuto fintu raz skusil.
Dňa 16. 11. 2006 sa uskutoční v spolupráci ČD, ŽSR a ZSSK Slovensko prvá prezentačná jazda Pendolína Českých dráh na Slovensko.
Rámcový program (bez záruky)
1) Príchod jednotky radu 680 ČD na ŽST Bratislava o cca 08:00 hod.
2) O 09:15 hod. otvorenie akcie, uvítacie prejavy.
3) V čase 09:30 – 11:00 hod. predvádzacia jazda v úseku Bratislava hlavná stanica – Kúty a späť. Jazda bude umožnená len pozvaným hosťom a novinárom.
4) V termíne 11:00 – 12:00 hod. vystavenie jednotky pre verejnosť na ŽST Bratislava hlavná stanica pre verejnosť.
5) O cca 12:00 hod. odchod jednotky radu 680 ČD zo ŽST Bratislava hl. st. do Kútov a na SŽDC
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
El Sergio