Vcera - 7788 - writer.
Klasika, pubertak so svojimi piatimi kamosmi isiel do eliny, jeden z nich vytiahol centro-fixu a popisal nou 2 sedadla a stenu. Jeho kamos este pre istotu na celu elektricku zakrical: "CO TAM PISEES, DO NEVIES ZE SA TO NEPATRIII ???". Samozrejme nikto sa neodvazil ist za vodicom to nahlasit a tak sa nasi mily chlapci rychlym skrabancom cez displej oznacovaca rozlucili s elektrickou a isli poskodzovat ine vozy...
Klasika, pubertak so svojimi piatimi kamosmi isiel do eliny, jeden z nich vytiahol centro-fixu a popisal nou 2 sedadla a stenu. Jeho kamos este pre istotu na celu elektricku zakrical: "CO TAM PISEES, DO NEVIES ZE SA TO NEPATRIII ???". Samozrejme nikto sa neodvazil ist za vodicom to nahlasit a tak sa nasi mily chlapci rychlym skrabancom cez displej oznacovaca rozlucili s elektrickou a isli poskodzovat ine vozy...

Sommelier
Vždy sa na radiálach (a ich niektorých neracionálnych predlžovaniach) budeme potýkať s tými istými nevýhodami tohto systému vedenia.
Nesmieš sa na mňa hnevať, ale pochovávaš aj tie chabé snahy o integráciu dopravných subjektov. Na čo je potrebné tvrdo rozdeľovať MHD od Tranzitu nechápem.
Dnes, keď MHD zachádza do všetkých dedín v okolí BA, SADisti tiež, železnice... tak cestujúci z Pezinka do Lozorna je tranzitný a Biskupice - DNV už tranzit nie je ? Na čo je to dobré ? Na čo mrhať prostriedkami na vykonávanie dvoch druhov dopravy - tranzitnej aj mestskej, keď vedú podobnými trasami ?
Tá tvoja teória funguje lan na tom, na čom staviaš svoj dopravný pohľad - ľudí dostať len do centra...
A fyziku som vyťahoval v súvislosti s preťaženiami radiál, ktorým budete čeliť.