samuliak: Ved uvidime:
- Od roka 2007 sa nesmu predavat VP busy
- Do roka 2020 sa uz urcite vsetko VP chceme-nechceme rozpadne
- O 14 rokov teda urcite mame komplet NP vozovy park
S tym LPG to nie je az take realne, ale:
- EU stale zvysuje latku povolenych noriem
- Je tazke spravit naftovy mtor v ramci tych noriem - do uvahy teda pripada hlavne CNG a LPG (+vodik a rozne "biohmoty")
- Navyse sa zasoby ropy kazdu chvilu minu (v roku 2025 to bude s ropou uz dost zle - a este tie ceny...)
- Takze do roku 2035 (hruby odhad) by sa mohlo podarit aj to!
Ale ked si zoberes ze Vieden je tam uz teraz...
- Od roka 2007 sa nesmu predavat VP busy
- Do roka 2020 sa uz urcite vsetko VP chceme-nechceme rozpadne
- O 14 rokov teda urcite mame komplet NP vozovy park
S tym LPG to nie je az take realne, ale:
- EU stale zvysuje latku povolenych noriem
- Je tazke spravit naftovy mtor v ramci tych noriem - do uvahy teda pripada hlavne CNG a LPG (+vodik a rozne "biohmoty")
- Navyse sa zasoby ropy kazdu chvilu minu (v roku 2025 to bude s ropou uz dost zle - a este tie ceny...)
- Takze do roku 2035 (hruby odhad) by sa mohlo podarit aj to!
Ale ked si zoberes ze Vieden je tam uz teraz...
Peon
Nedalo by sa to riešiť tak, že vodič by si zapísal ev. číslo "prekážky", čas a dátum a nahlásil by to to potom nadriadeným (ak by mal aj svedka)? Či to by už bolo neskoro, keby potom polícia vodiča "naháňala"? Myslím to v prípade, že by to auto odišlo skôr ako by prišli dispečeri a polícia.
A predpokladám, že keď je dispečer na mieste skôr ako vinník, tak spraví fotky digitálnym foťákom (alebo to v takýchto prípadoch robí polícia?). A keď potom nechajú odísť vodiča auta, čo napíšu do zápisnice (ak sa nejaká píše)
V takýchto prípadoch sa má vždy volať dispečing aj polícia?