Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Nový obrázkový autobusový web www.irisbus.wsn.cz
Reakcia na: AAA #66393:
No to s tou 31/39 som asi zle pochopil, beriem späť. Ale aj tak
1. Kde by si 39 chcel pri zimáku točiť.
2. pressburger #66370: Mám tomu rozumieť tak, že tento príspevok platí okrem liniek 31/39?
Reakcia na: eripmav #66346:
Logické je to napr. pri 59, 83, 92.
Re #66352 Valec: súhlas
Re #66370 pressburger: Potom by som 31 + 39 zlúčil.
Re #66380 pressburger: Zrušenie obsluhy Matadoru = blbosť. L 92 by sa skôr mala rozdeliť na 92 a 192. A taká otázka: Koľko rokov sa zaoberáš linkovaním MHD?
Re #66385 Peon: Určite by sa dali zredukovať linky (napr. z 518 spraviť služobný spoj, alebo zrušiť, 501/5 cez Kramáre, 502 k Slávičiemu).
---
A ešte otázka pre všetkých: Existuje spôsob ako získať výstupy meraní počtu cestujúcich na uričitých linkách / prepravných prúdoch v nejakom období dňa/týždňa? Ak áno kde? Dalo by sa to tu zverejniť? Lebo bez toho si myslím, že naše linkovania, ktoré vyrábame nemajú veľký význam.
Reakcia na: pressburger #66380:
"Linka 80 by nezachádzala ku Kúpalisku Matador "

Otázka je, čo by potom na tú Matadorku chodilo. ?
Reakcia na: pressburger #66379:
Ad 506: nemyslíš, že by to bola veľká zachádzka pre tých, čo idú Jaroviec a Čunova?
Reakcia na: milannco #66386:
no pekný návrh, ale žial nereálny, lebo mesto neplánuje posilniť nočné spoje ...
Ale myslím, že aspoň v piatok a sobotu by mohli byť odchody
23:50, 1:05, 2:20, 3:25 ?
Reakcia na: fobust #66384:
substrát je schopný zapamätať si maxmálne tak číslo linky, takže akékoľvek šotoušské prečíslovávania nepochopí...
Reakcia na: Peon #66385:

Nehovorím o tom, že majú chodiť každých 75 min. Môžu chodiť aj každých 45-60 min.
Reakcia na: Peon #66385:
mne chyba nočná linka spájajúca Vodostav s Technickým sklom... ?

Trasy liniek ND sa zdajú byť dobré. Ja teda nočnou dopravou necestujem, ale povedal by som, že systém ako taký nie je zlý. Len tie odchody...
Čo takto
23.50
00.50
01.50
02.50
03.50
??
To by ale musel byť zo strany mesta záujem...
Reakcia na: pressburger #66379:
Nemyslím si, že tie 2 zmeny, ktoré v trasách nočákov navrhuješ by boli správne. Jednak by tie autobusy nemuseli stačiť kapacitne a za tých 75 minút medzi prvým a druhým odchodom (aj s nejakou rezervou) by sa podľa cestovného poriadku zrejme nestíhali vrátiť na Hlavnú stanicu...

A čím má bus dlhšiu trasu, tým je pravdepodobnejšie jeho meškanie predpokladám (hlavne cez deň, keď zdržuje mnoho semafórov). Btw, v CP nočákov sa podľa chronometráže ráta, že zastavia len na niektorých zastávkach, však ❓

ANKETA: Čo hovoríte na súčasné trasy nočných liniek? Podľa mňa sú celkom dobré a logické, ale rád si prečítam nejaké návrhy k zlepšeniu.

A má niekto tie trasy, čo boli navrhované prednedávnom a neschválili sa? Niekto tu raz spomínal, že napr. priame prepojenie Dúbravky s DNV...
Čítam čítam tie šotokváky o prečíslovávaní...

Vážení, ktorí máte doma rozšírený balík káblovej televízie. Čo ak by som k Vám prišiel a prečísloval Vám, lepšie povedané, poprehadzoval by som rôzne kanály podľa nejakého "systému". A nájdem si dôvod v tom, že napr. tamten kanál mení iné pásmo (ako inú trakciu) a umiestnim ho spolu s inými rovnakého pásma do 2x. Ako by sa Vám to páčilo? Myslím že základ je linkovanie NEMENIŤ! Substrátu je jedno čo mu príde, on si proste pamätá, že linka XY ide tam keď mu príde YZ, tak je dezorientovaný, hoc tom ide po tej istej trase.

Dúfam že ste to prirovnanie pochopili.
Reakcia na: pressburger #66380:
Kriste bože... 🙂
Kedy bude zverejnená mapa liniek od 19.8.06?
Reakcia na: Valec #66378:

Tak linka ? pojde z Vyšehradskej po Budatínskej, Jiráskovej, Rusovskej ceste, Viedenskú cestu, Einsteinovu na Most Lafranconi.
A aj linku 88 by som zmenil. Z AS MN by z Rusovskej išla na Viedenskú a do Auparku.
Reakcia na: Valec #66377:

To, čo píšeš určite vypadá lepšie. Ale vždy má hlavné slovo DP a ten to tak nespraví.
Napr. v Petržalke
predĺžiť linku 78 na Holíčsku po pôvodnej trase
Linka 80 by nezachádzala ku Kúpalisku Matador
Obnoviť linku 81 na Hlavnú stanicu
Linku 92 nechať iba na trase Dolnozemská - VW-1
a linka 82 na trase Dostih.dráha - Voj.nemocnica. Keď nastúpim do 92, tak neviem, či ide na zastávku Strečnianska alebo nie.
Reakcia na: pressburger #66376:

Myslim, že zmeny by sa mohli vykonať v nočnej doprave. Spojiť linky 501 a 504 do linky 501 s trasou Hlavná stanica - Karlova Ves - Dúbravka - Devínska Nová Ves
linky 506 a 508 do linky 506 s trasou Hlavná stanica - Jasovská (podľa linky 506) a odtiaľ cez Jarovce, Rusovce, Čunovo
Reakcia na: pressburger #66376:
A keď ja poviem, že centrum Petržalky je na Smolenickej, príp. pri TESCU, Technopole, či železničnej stanici, tak odvšadial povedie priama linka do DNV? ?
Reakcia na: pressburger #66371:
Pozri, ja ti napíšem linkové vedenie také, že v celej električkovej sieti sa dostaneš všade s maximálne jedným prestupom. Základom je predpoklad, že existuje trať do Petržalky, lebo inak by som zbytočne reorganizáciu nerobil (aj keď to sa bude dať). Interval by bol vzhľadom na súčasný počet vozidiel nasledovný 7,5/10//15 (idelálny 5/7,5//10) (špička/sedlo//víkend a večer), aj tie by museli byť takmer všetky pojadzné. Vychádzam z auditu vykonaného v DPB v minulom roku.

1 Hlavná stanica - Obchodná - Nám. SNP - Štúrova - Petržalka (príp. len po Nám. Ľ. Štúra)
2 Hlavná stanica - Vazovova - Trnavské mýto - Vajnorská - ŽST Nové mesto
3 Rača - Račianska - Vazovova - Špitálska - Štúrova - Petržalka (príp. na Nám. SNP prejazd na linku 😎
4 Karlova Ves - PKO - Tunel - Nám. SNP - Špitálska - Trnavské mýto - Vajnorská - Zlaté piesky
5 v súčasnej trase
7 ŽST Vinohrady - Račianska - Vazovova - Špitálska - Nám. Ľ. Štúra - nábrežie - PKO - Karlova Ves (podľa možností len v špičke)
8 Ružinov - Trnavské mýto - Vazovova - Obchodná - Nám. SNP - Štúrova - Petržalka (príp. na Kamennom nám. prejazd na linku 3)
9 Ružinov - Trnavské mýto - Špitálska - Nám. Ľ. Štúra - nábrežie - PKO - Karlova Ves - Dúbravka

Zastávka Vazovova by ležala pred daňovým úradom.
Reakcia na: Matej Balog #66375:

Myslím tak, že bez prestupu by si sa dostal z "centra" mestskej časti do "centra" inej mestskej časti.
Napr. aby bolo priame spojenie Petržalka-Námestie hraničiarov priamo na Istrijskú v Dev.N. Vsi, Do Rače, Vrakune (dnes s prestupom cez linku 87)

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.