Inak ked sme uz pri tom amsterdame, tak taka univerzalna zastavka (s dvoma nastupnymi vyskami) sa mi paci viac ako univerzalne elektricky (na jednej strane dvere so schodikmi a na druhej dvere v urovni podlahy).
Inak este by ma zaujimalo ako je technicke riesenie, toho ze zberac sa pri vjazde do tunela zlozi do najnizsej polohy (snad to neovlada rucne vodic - to by u nas dopadlo...), teda predpokladam ze sa ten zberac stahuje, aby tunel mal co najmensi polomer, preto asi aj volili v tuneli napajanie tretou kolajnicou.
Inak este by ma zaujimalo ako je technicke riesenie, toho ze zberac sa pri vjazde do tunela zlozi do najnizsej polohy (snad to neovlada rucne vodic - to by u nas dopadlo...), teda predpokladam ze sa ten zberac stahuje, aby tunel mal co najmensi polomer, preto asi aj volili v tuneli napajanie tretou kolajnicou.
hroch
on by chudak urcite vydrzal este aj 50 rokov, ale na druhu stranu je mozne, ze ak sa zanedba tato sanca na rekonstrukciu, opat sa na to dlhodobo bude kaslat a bude sa cakat na nejaku tragediu. zatial sa pri havariach nikomu nic nestalo (okrem nevinneho obilia, cest jeho pamiatke - ale to by sa snad mohli do dunaja vratit kapre