Reakcia na: Mikimaus #64593:
Otazka je, ci si Bratislava, ako mesto s priblizne pol milionom obyvatelov + niekolko stotisi dochadzajucich z okolia moze dovolit DVA KOLAJOVE SYSTEMY V MESTE subezne, teda elektricky a tento vlak. Podla mna nie, a tymto minutim 17 miliard sa zastavia akekolvek nadeje na funkcny kolajovi system v Bratislave, lebo ta trat bude mozno dobra pre zeleznice, pre dochadzajucich z Pezinka, Trnavy, Galanty... ale urcite ju vobec nevyuziju Bratislavcania. Takyto system, ze vlakove trate pre dochadzajucich z okolia a subezne elektrickove trate pre miestnych si mozu dovolit podla mna len mesta s milionmi obyvatelov, Bratislava to financne neutiahne, aj ten tunel bude len vdaka miliardam z EU, a bude dobra zamienka, preco nema vlada dat Bratislave uz ani korunu na nejake metro, rychlodrahu, elektricku - radsej nech mesto zastavi tu stavbu, ako dokaze, lebo to bude mat destrukcny vplyv, prave pre zavist inych miest, a uzitok Bratislave bude minimalny.
KLF