Reakcia na: eripmav #63905:
inac linky by som nezacinal v centre, ale potiahol ich vhodne na stanicu (kedze tam v sucasnosti mame centralny prestupovy uzol); a napriklad na nocnu L"202" v trase z hlavnej stanice cez stefanikovu (nutnost uprav trolejovej krizovatky), hodzovo, ul. 29 augusta, sluckou cez rajsku a potom uz po svojej trase mi vyslo na nocny polhodinovy interval potreba 3 vozidiel + vynechanie jedneho odchodu medzi 2 a 3 kvoli roznym vyrovnavacim, bezpecnostnym a inym prestavkam; s jednym vozidlom na linke by si sa z podobnych dovodov nedokazal tocit v hodinovom intervale...na druhej strane by sa zavedenim takejto linky dalo nieco usetrit minimalne vo vecernych hodinach, kedy radialova kapacita liniek 201 + 202 je relativne vysoka ale nemozes ich vyriedit kvoli tomu ze kazda z nich zbiera masu ludi z troska inej oblasti (rajska, hlavna stanica, asmn); takyto hybryd by vecer po 21 mohol myslim kludne nahradit s 15 minutovym intervalom sucasne 201+202 majuce vecer na radiale 10 minutovy interval...
galiyosha
Re #63906 Ámos: Potrebujeme. Nie vždy idem s tromi ďalšími ľuďmi, nie vždy idem z centra mesta, nie vždy sa mi chce volať taxík, nie vždy je taxík voľný a lacné taxíky tu nebudú donekonečna. Ddvolávať sa na taxíky je alibizmus a spôsob, ako obyvateľov tohto mesta uvariť ako tú povestnú žabu.
Nehovoriac o tom, že cesta linkou 507 na koniec Petržalky trvá z centra aj polhodinu, čiže raz toľko, ako v špičke. Neviem si predstaviť, že by tie linky pri normálnom intervale jazdili po takto úchylných trasách.