Minule som videl zvláštnu vec. Linka 202, 15TrM, zastavili sme na zastávke Novohradská. Cestujúci pri tretích dverách stlačil dopyt, dvere sa začali otvárať, ale hneď sa aj prudko zavreli. Potom stlačil dopyt znovu, dvere sa zas začali otvárať, tak hneď vystúpil, ale ešte jak bol jednou nohou vnútri, tak trolejbus sa začal pohýňať, ale relatívne v pohode stihol vystúpiť. Dvere potom už boli plne otvorené a trolejbus sa rozbiehal... A keď sme šli asi 30, tak sa zavreli.. Neviem, ako do toho zasahoval vodič, každopádne to bolo divné...
Mike
To DPB nepreraďuje tie Ik 280 a IK 283 na 4. koĺonu preto, že je to Petržalka ?, v zmysle že je tam vysoká kriminalita (už nie je), že je tam plno feťákov a neviem koho ešte a že si nezaslúžia dobre cestovať... ?
Keby boli vozovňa Dúbravčice, tak sa tie staré vraky možno preradia tam. Vozovňa Petržalka sa berie ako obyčajná štvrtá(= jedna zo štyroch, nie štvrtá v hierarchickom poradí ?) dopravná prevádzka autobusov (technická tam snáď ani nie je) a proste je tam nedostatok vozidiel, tak sa preradí odinadiaľ. Napríklad na 2. koĺone teraz tie kĺbaky chýbajú a chodia namiesto nich sóla. To by ste chceli? A že prečo dávajú Ik 280 na celodenky a IK 435 na delené služby, tak to je ich problém.
Solarisy pôjdu na 1 a 2.kolónu preto, že je tam plnička Cng. S tou na Prístavnej som aj ja počul, že sa má zrušiť pre vozidlá MHD, možno časom sa zruší úplne. Aj keby nie, tam sa 15metrový autobus veľmi ťažko vymanévruje.
A aj tak dojde k prerozdeleniu výpravy po zaradení solarisov od 3. 7. Zoberte si, že napríklad hypoteticky bude vozovňa Petržalka vypravovať linku 50. Bežný substrát to nebude vnímať, že "v Petržalke", alebo "z Petržalky" jazdia vraky. Bežný substrát bude konštatovať, že "na linke 50" jazdia vraky.
Takže občas sa treba pozerať na niektoré veci čisto pragmaticky. ? ? ?