Reakcia na: Sommelier #62193:
3,5mld su naklady na tunel+krizovatky - a tie tvoria podstatnu cast, ved stavaju prepojenie harmincovej do lamaca, krizovanie lamacskej cesty a tunela, mlynsku dolinu... ale o elektricke: kolajnice a vedenie treba aj navrchu, nie? stanice treba, tak dajme tomu, ze cena stanice aj s pristupom dvihne naklady na dvojnasobok, stale mi to nevychadza 200miliard, ale tak desatina, cele centrum bratislavy (kde by bolo treba zakopavat) ma totiz tak 5 krat 5 kilimetrov... neviem preco by vjazdy mali byt prznenim, ide to urobit aj elegantne, a take miesta ako pred novym mostom, ci trnavske myto sa tym urcite velmi "nesprznia"
Mike
Jasné, 200%tný súhlas. -Aj to je fakt, že provizórium sa nedá plátať provizóriom a tak ďalej najblžších 100rokov. Ale keď autobusy sú na tom najhoršie, nie je azda logické riešiť to, čo je najhoršie?
Jasné, viacerí súhlasíme, že keby sme mali dnes nosný systém MHD založený na koľajovej doprave nech už je akákoľvek a k nemu doplnkový trolejbusy a až posledný doplnkový smradobusy, nemuslei by sme tu nižšieuvedené problémy vôbec riešiť. Ale je teraz ten správny čas na zmenu? Máme práve tieto mesiace/roky najlepšie podmienky začať vo všetkých ohľadoch preferovať a rozvíjať električku na úkor neekologickej autobusovej dopravy?
Ak áno, potom je všetko O. K. ?