Reakcia na: Mike #61631:
Myslím si, že na L88 by sa tie nové Solarisy naozaj hodili. Ja ňou chodím ráno v oboch smeroch z Bulíkovej (smerom na Nivy alebo na Hraničiarov) a v smere na Nový Most býva obsadená tak, že 15m autobus by preplnený nebol. Čo sa týka opačného smeru, je to trochu "náladové", ale poväčšinou sa to na Ekonomickej vyprázdni. Tým však nechcem povedať, že dovtedy by som si nenašiel meter štvorcový v autobuse len pre seba ?.Sedlo: To by zvládli možno aj krátke vozidlá.
V poobedňajšej špičke sledujem pravidelne iba trať Nový Most - Bulíkova, no naplnenosť 15m vozidla by dosiahla prinajhoršom tesný nadpriemer po Kremnickú (od Nového Mosta). Potom je to už pomerne prázdne, výnimky sú veľmi zriedkavé. Dnes som však išiel aj opačným smerom a bolo to ešte prázdnejšie.
Aby som to teda zhrnul, na L88 by Solarisy kapacitne podľa môjho názoru úplne postačovali. Keby sa rozhodovalo o víkende, tu by som však bol na pochybých, či by boli potrebné, ale treba uznať, že krátke vozidlá bývajú podľa toho, čo som sa dopočul celkom plné (pri mne na Bulíkovej som to videl iba raz) pri konci trasy na západe Petržalky.
PS: Zmena intervalu by nebola s najväčšou pravdepodobnosťou potrebná, takže kĺbové vozidlá by mohli poputovať na iné miesta. Neviem však, či nebude prekážať, že plnička je v Jurajovom dvore a 88 jazdí skôr v Petržalke, zasahuje iba do oblasti Mlynských Nív.
M5O
2.) v prepravnum sedle tam naozaj NIKTO nie je.
3.) 39 nechodim.
4.) a kto povedal ze by sa mali vypravovat na tie linky? Solarisy su planovane hlavne na Petrzalske linky, ja som sa len snazil vysvetlit ze klbove autobusy su pekne, no komfort cestovania...
5.) No vodicom autobusu nie som ?
Strasne, niekto pride s nejakou myslienkou, a tu sa na nu strhne velka diskusia. ?