no, to teda fakt mohli... to ma sklamali... ved skor ci neskor sa ta dlhacova trat spoji s centralnou... a kde inde ako cez Mlynsku Dolinu? To tam potom zas budu uzavierky a tak, ked tam nakoniec tie droty predsalen budu davat...
A rekonstrukcia Patronky? neviem ako je to s tunelom Sitina,dakte sa spomina, ze v roku 2006 ma byt skusbne otvoreny... to znamena ze tam budu provizorne vjazdy a moze tam chodit tranzitna doprava... Ak toto bude v lete, znacne sa odbremeni doprava... Patronka je v takom stave, ze v klude by som jeden smer uzavrel a kompletne prerobil... to by sa spravilo podla mna za 3 tyzdne... Taktiez by som v koncepcii ratal s vybudovanim trolikovej trate, obojsmernej, aj k tescu Lamach a tiez s nejakou rekonstrukciou tej otrasnej Patronky /tie sede betonove opachy/... JCDecaux by to mohli dat dokopy...
Operujem na prešovskej časti imhd no MHD v BA mi nie je cudzia.
Zaujímal by ma kabriolet 2141, nemá niekto fotku v akom je stave? Zatiaľ som z neho videl iba toľko čo je na fotke TAMu 3709.
p.s. ja osobne vidim tiez chybu v tom, ze tento krok mesto nezosuladilo uz pri stavbe tejto dialnicnej stavby.
ale to by sme asi chceli moc od tych magov na meste aby nebodaj aj rozmyslali dalej ako po zajtrajsi obed aky si maju vypisat listok do jedalne, alebo nebodaj taky nehoraznost aby s niekym spolupracovali, ze ano ..
navyse sa po dokonceni tunela sitina a sprovozneni tohto useku planuje komplexna rekonstrukcia celej patronky, takze keby moc chceli tak to problem nie je.
lebo ta rekonstrukcia nebude lacna. kazdopadne predpripravit by to mohli urcite.
No hej, hej. Ale keď som 2.4. písal na fórum, tak som si tú novinku nevšimol. Teraz som to chcel len nejak uzavrieť.
Len dúfam, že TESCO sa tiež spamätá a ukončí zmluvu so Zájazdami. Lebo ak bol Avion nespokojný (by ma zaujímalo čím lebo ja som nič extra nepostrehol), tak TESCO linka je úplná katastrofa (nadávanie cestujúcim, CP je len zdrap papiera, vozidlá úplné šroty...).
viem ze to nema s MHD nic spolocne, ale dam to sem. Je to o specifikach slovenskej diskusie na internete. Kolko razy to plati aj na tychto strankach. ☺
Aj to je riesenie ? Ak sa nad tym zamyslim, tak autobusy je kravina dat na DD. Ale myslim ze tak skoro sa toho predlzeneho vedenia nedockame? Tak potom jedine skratit intervaly na 32 ☠
Ten maraton bol podla mna blbost. Zavreta polovica mesta a co z toho ? Ucast mizerna, prominentni sportovci ziadny a meno vo svete ten maraton nema a na 99,9% ani nikdy mat nebude. A zas nasilu robit v meste nieco, len aby sa robilo... to mi pride trapne.
Preco rusit maraton? Ved to bol iba 1. rocnik, takze sa kludne mohol konat o rok. Na magistrate naozaj vobec nerozmyslaju. Problem totiz nie je v kratkodobom presmerovani dopravy, ale je zverstvo presmerovavat dopravu, ked uz aj tak nejazdi po povodnych linkach. Zober si kolko obmedzeni je v centre.
15m na L87 - tak to by bol trochu problém, lebo 87 využívajú študenti EU do prístavu, takže do niektorých spojov by sa asi nepomestili.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ike
A rekonstrukcia Patronky? neviem ako je to s tunelom Sitina,dakte sa spomina, ze v roku 2006 ma byt skusbne otvoreny... to znamena ze tam budu provizorne vjazdy a moze tam chodit tranzitna doprava... Ak toto bude v lete, znacne sa odbremeni doprava... Patronka je v takom stave, ze v klude by som jeden smer uzavrel a kompletne prerobil... to by sa spravilo podla mna za 3 tyzdne... Taktiez by som v koncepcii ratal s vybudovanim trolikovej trate, obojsmernej, aj k tescu Lamach a tiez s nejakou rekonstrukciou tej otrasnej Patronky /tie sede betonove opachy/... JCDecaux by to mohli dat dokopy...