Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: fobust #59315:
A koľko protirečení... Vlak má údajne chodiť v 20 min. intervaloch. To znamená, že každých 20 min. sa zastaví električková doprava a bude sa čakať na prejazd vlaku? Ako bude riešené napájanie? Tunel má mať 6 km, to vážne?
Ja tiez celkom nechapem ten rozruch okolo tunela pod Dunajom.Cele,co sa okolo toho teraz deje je LEN PREDVOLEBNA KAMPAN!!!!! Vsetko ostatne bude uz cisto "slovenska" zalezitost,cize minimalne 10-15 rokov tu ziadny tunel nebude!Preto zrusit koli nejakej "zeleznicno-tunelovej fikcii" jeden konkretny projekt vedenia elektriciek po moste,ktory je mozne realne uskutocnit do troch rokov,je cisty k...tizmus.Ak by sa napokon nejaky tunel predsa len postavil,mohol by pokojne sluzit ako druha vetva prepojenia petrzalskeho systemu s mestskym.Cela doprava by tak bola omnoho menej zranitelna...Ale ja to skor vidim tak,ze pri dnesnom sposobe riesenia problemov na slovensku,nas do Petrzalky este velmi dlho budu vozit iba autobusy...
Reakcia na: tomas1 #59307:
No momentálne je 15m Solaris najzastúpenejším typom v košickej prevádzke a keď zhorel zatiaľ len prvý za 6 rokov od zaradenia Solarisov do prevádzky, tak to nie je až také strašné. Uvidíme, aká bola príčina požiaru a aký bude výskyt takejto udalosti v budúcnosti.
Reakcia na: aquila #59317:
A ty si kde vyčítal, že to problém nie je?
Reakcia na: Andy #59314:
a to kde si vycital ? 🙂 zhodou okolnosti toto problem vobec nie je 😉

ale je to samozrejme jeden z dovodov, preco zrejme nebude zastavka petrzalka centrum 🙂

Re #59316 KLF: na elektricku bude sahat aj ministerstvo, kedze BA sama elektricku nepostavi 🙂

ledva naskriabe 3 miliardy, mozno 5, ale celkovo bude stat janikov dvor - safko 9 miliard korun.

ak by sa nakoniec predsalen staval aj tunel pre zeleznicu aj pre elektricku, by to bolo len a len dobre 🙂

aj ked pri elektricke pochybujem 🙂
Reakcia na: aquila #59312:
Eelektricku pod Dunaj ? Akoze som zle informovany, alebo mala mat "petrzalska" elektricka konecnu na Safku ? Ja som dodnes zil v tom, ze sa to malo viest zo Safka do Janikovho dvora. V tom pripade si ale neviem dost dobre predstavit, kde to tam chcelo ist pod zem. Asi zburame Kacaciu fontanu na safku a spravime vjazd do tunela. Sprostosti vymyslaju. Elektricka nech pekne ide po Starom moste, bude to aj krajsie (aj pre cestujuceho) a vlaky nech si pustia pod Dunaj. Ale ako uz spravne podotkol Andy tu nizsie - s tou tratou pod zemou maju vacsie problemy ako ocakavali... Ale to uz je ich problem. Na elektricku nech nesahaju ale.
http://dennik.pravda.sk/sk_dennik.asp?r=Bbratislavao&c=bratislavao_1_4

Bože môj, koľko nepresnostní, dezinformácii a nepochopenia zo strany autorky ten článok obsahuje!!! Rozchod železníc je 1450 mm? To mi je novinka.
Reakcia na: aquila #59312:
Železnica má zatiaľ problém, ako vôbec vylezie spod Dunaja už na petržalskú stanicu... 😉
Reakcia na: aquila #59312:
volby su az prilis blizko, takze si si odpoved dal rovno sam... 😛
hm, tie solarisi su pekne zhave autobusy, bolo by zaujimave co by to urobilo s tym stlacenym plynom 😉

inak vystavba trate filialka - petrzalka uz nabera na kontrurach. ministerstvo chce aby BA stavala rychloelektricku pod dunajom, t.j. aby sa tiez uz riesila v definitivnej podobe. ci je to skor predvolebna retorika (to skor), alebo realita je otazne 🙂

kazdopadne zeleznica bude mat okrem stanice filialka aj zastavky parickova (AS nivy) a dostojevskeho rad (ballymore). zastavka petrzalka centrum nie je v plane.
Reakcia na: SZKV #59310:
Ano, je to dieselovy Solaris.
Reakcia na: tomas1 #59307:
Ale to, co v Košicích hořelo je přece klasický dieslový Solaris, nebo ne? Nemá to na střeše hrb...
Reakcia na: Mike #59298:
Složitěji už by to udělat nešlo? Ale jak test inteligence cestujících fakt dobré- něco jako série různých výluk tramvají v Praze...
Nešlo by to, náhodou čirou, udělat prostým převedením trolejbusů do nezávislé trakce?! Autobusů je o víkendu dost a lidi by nic nepoznali!
Reakcia na: tomas1 #59307:
15 samozrejme ?
Inak pri čakaní na tie nové 15m kĺbové, supermoderné, nízkopodlažné, plynové autobusy jedno info z Košíc - zhorelo SU18.... ?
http://www.imhd.sk/ke/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=3335
(tí čo o tom už viete sorry)
Reakcia na: Emo #59305:
Heh, čas kedy som ten príspevok pridával je zhodný s číslom vozidla o ktorom sa bavíme. To sa nestáva často. ?
Reakcia na: SKODA-Sanos #59295:
Počul som aj ja také zvesti, ale neviem či ide o 2141. ?
Reakcia na: Beus #59302:
Jasne, ze autobusy (trolejbus by som necisloval 😵. Ale siel by tam aj duobus ☺
Reakcia na: Mike #59300:
nehovoriac už o tom, že keby to malo byť na brnenský systém, tak linky 203 a 207 sa komplet všetky poradia nahradia autobusom bez zmeny trasy a grafikonu a substrát si skoro nič (niektorý vôbec nič) nevšimne. Takisto aj 206 po svojej pôvodnej trase dve poradia nie sú moc. Cez víkend na to autobusy máme, akurát či vodičov a vozokilometre. ❓
Lenže u nás je tá "zdravá" rivalita medzi prevádzkami. Azda historicky prelomovo prvýkrát boli autobusy cez víkend na trolejbusovej linke bez akýchkoľkevk zmien prednedávnom na L210 (po 3 IK415 ☺ ).
A možno ešte predtým 5 - 6. septembra 1998 výluka na Kramároch počas výstavby trolejovej odbočky k NOÚ a SÚSCH na linke 212 po celej trase autobusy. Namiesto 15Tr s 12 min. intervalom vtedy premávali B732 so 6 min. intervalom. A to tam vtedy boli tie najväčšie šroty - "co týden dal" ☺ ☺ (Ale každých 6 minút, veď na Kramáre nahrádzali aj L211 a 219)
Reakcia na: Mike #59300:
Tie X7 si myslel vypravit autobusmi, alebo trolejbusmi? Lebo ak trolikmi, tak ak som spravne pochopil vylukove info, tak mas v tom hacik, ze z Kollarka sa na Hodzovo nedostanes, prave kvoli tej vyluke 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.