Reakcia na: fobust #58091:
2881
Tej 1923ky je ale naozaj skoda, radsej mohli naburat vsetky ostatne Ikace 280 ako tento voz...
Tej 1923ky je ale naozaj skoda, radsej mohli naburat vsetky ostatne Ikace 280 ako tento voz...

☺ ). A Od 1975 začala expanzívna invázia IK 280. ?
aquila
praveze ako som zistil, s R.A.T.P. sa tu da ako s jedinim podiskutovat o metre, lebo na rozdiel od 99% osadky o nom aj fakticky nieco vie, co sa jeho (ne)realizacie tyka.
petrzalka je na to, ze je periferna stanica viac nez vyuzivana a by si sa divil kolko ludi cez petrzalku denne prefrci.
inak osobne som rad, ze DPM nebere karosy ... solaris je do pohody. kvalitativne mozno aj lepsie ako karosa
Re #58052 Sheep a Re #58053 Andy: ja mam taky blby dojem, ze petert to myslel ako ironiu
Re #58055 Andy: no toto je tiez neschopnost magistratu sa predat. pricom v tejto dobe sa im nukala nenormalna prilezitost sa z toho vyvliect. by jednoducho zacali za svoj uspech (aj ked mesto s tym pramalo ma nieco spolocne, skor naopak skodi kde sa da), ze mesto postavi MIMOUROVNOVU rychloelektricku a zeleznice postavia tunel pod dunajom a bude priame prepojenie tak aj tak. a bude tunel.
ale samozrejme mesto nejako sa tvari, ze ZSR nic nerobia pricom projektova dokumentacia aj projekty su v principe dalej ako rychloelektricka a ked mesto da stavebne povolenie, tak sa zacne stavat v roku 2007, co napriklad pochybujem ohladne rychloelektricky
som tu ochotny sa s kymkolvek stavit, ze fyzicka sa rychloelektricka nezacne stavat skorej ako v roku 2008
Re #58066 mrcheef: to je aj dovod preco ZSR chcu druhu stanicu, lebo hlavna uz teraz ide v spicke na vyse 100% ...