Reakcia na: Red-Hawko #56159:
Pekný článok. Avšak na to aby mal ešte vyššiu hodnotu by tam mohlo byť:-metodika merania aspoň z rýchlika, kedy sa meralo, špička sedlo, ktoré dni, vzorka
-citácia názoru vodičov
-ešte by to možno chcelo aspoň taký zbežný (ak sa dá) prepočet tých rozbehov, koľko je to na celú riadiálu, koľko by to mohlo byť keby to fungovalo (ideálne porovnať s nejakým iným mestom kde to šlape z ich štúdie o účinnosti). a koľko to stojí takto a koľko by to stálo keby to šlapalo.
Aj keď, možno by tie iné buzeranty neboli až také blbé... ?
), ale trať na DD bude v najlepšom prípade na konci augusta. A dovtedy? Minimálne ako služobná jazda, nedajbože aj s vlkä sa podíva do všetkých kútov BA.
) bola zatrolejovaná, tak aj pri poruche "takychto peknych trolikov" by tam prinajhoršom mohla ráno tatrovka doviezť 15Tr(M), ktorá by tam celý deň krúžla, večer by ju tatrovka odviezla naspak do Hrobustova. Ale takto, keď sa tá duozvrhlosť pokazí, tak ju bude v lepšom prípade hrafiť krátky TAM.(to ako dnes, ibaže po novom s HORŠÍM INTERVALOM.) ?
Peon
Ja však za omnoho dôležitejšie považujem vybudovanie trolejovej trate na Patrónke aj v smere na Kramáre, aby tadiaľ mohla premávať 212-ka. To sa už niekoľko rokov sľubuje, neviete, má to ešte ďaleko do realizácie?