Reakcia na: Matej Balog #54962:
Na Holíčsku asi ťažko, pretože tam už majú 2 linky konečnú a tretia sa do obratiska nezmestí. A trasa z Technopolu cez Pajštúnsku, Smolenickú a Holíčsku je čo sa km týka približne rovnaká ako na Vyšehradskú. Takže žiadna významná úspora vozidiel. L95 je dobrá taká aká je. Aj v úseku Technopol - Lúčanka chodí dobre vyťažená. ?
tomas1
1. V lokalite Šafranová sa dosť stavia, takže je tam potenciál rastu nárokov.
2. Podľa mojej predstavy o kvalitnej MHD (ktorú nemáme, ale nebudeme predsa naschvál dávať návrhy na ďalšie domr****nie ?) celodenná linka, ktorá nemá interval minimálne 15 minút v špičke a minimálne 20 min. mimo špičky nemá zmysel. Samozrejme s výnimkou liniek do destinácií typu Lieskovec a podobnej zeleniny. Radšej len SORy ako zrieďovanie intervalov.
3. Vyhlasujem svätú vojnu ☠ intervalom, ktoré niesú deliteľom 60ky .
_____________________________
Re #54902 Andy - k tomu článku: Aha, tak teraz ide Ďurkovský po skúsenosti do Záhrebu... Pred časom hovoril, že sa budú učiť od Brna a zatiaľ s prepáčením prd s toho. ?