Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Puki #54912:
Vedel by som navrhnut krajsie 😛
ako je to teraz v meste s dopravou? uz sa meska alebo aj niektore spoje nejazdia koli snehu ?
? ? ?
Reakcia na: E499.3056 #54909:
BTW vedel si, že ten zastaraný dizajn Novoplanu navrhovali študenti z Katedry dizajnu Fakulty umení TU v Košiciach? ?
Reakcia na: Matej Balog #54910:
Istrijska je pomerne blizko k sidlisku, navyse to bude dost rychle spojenie do centra mesta, kedze po ceste by nemala byt ziadna vacsia zapcha. To by mohlo byt pre cestujucich celkom zaujimave, no nie? 🙂
Reakcia na: d3k0 #54908:
No ale myslíš, že 28 má tendenciu byť narvatá?
Reakcia na: d3k0 #54908:
No to je dobre... len by ma zaujimalo ako dlho tu este bude a ci tu neostane nakoniec ?
Reakcia na: E499.3056 #54907:
Novoplan bol vo stvrtok na 22, na 28 budu klasicke solo vozy (ak by nechodili narvate).
Zaujimala by ma jedna vec. Totizto som este nesiel linkou c. 28 a tak neviem, co tam jazdi. Asi Sory B9.5, nie? No a preto sa chcem opytat ci sa tam neda nejaka vrakosa alebo nieco tomu podobne.

Neviete, co je s Novoplanom? 🙂
Reakcia na: Sarko #54905:
A prave preto vznikli linky 68, 80, 93, 94 a 95 so super spickovym intervalom. Ich naplnenost dokazuje, ze to bol spravny krok.
Reakcia na: S499.1023 #54903:
Tak, tak... Aj mnoho kompetentnych v DP takto uvazuje, ze maju odliv cestujucich alebo niektore spoje nie su vytazene a nasledne pristupuju k obmedzeniam. Pritom je to vacsinou opacne. Ak nema cestujuci dostatocnu ponuku a podmienky, ihned uvazuje o alternativach.
Poslanci už našli spôsob, ako rozflákať peniaze určené na výstavbu rýchlodráhy:

"Čo sa týka dopravných stavieb, poslankyňa Marta Čarnogurská (KDH) napríklad presadila, aby sa plánovaných 120 miliónov korún na výstavbu električkovej rýchlodráhy dalo použiť aj na vysporiadanie pozemkov v jej budúcom koridore. Tie poväčšine patria spoločnosti Metro Bratislava, v ktorej má mesto dvojtretinovú účasť. Zo získaných zdrojov môže takto Metro rozšíriť a zmodernizovať Prístavnú ulicu." (Rozpočet bude bez schodku, výdavky navyše neprešli, Pravda, 16.12.2005)
AAA:Ty si myslíš,že počet cestujúcich je konštantný a že keď uberieš spoje,ĺudia pôjdu tými zostávajúcimi,takže počet cestujúcich vzrastie?To si myslia len železničiari a niektorí poslanci.Prax už dávno ukázala,že opak je pravdou.A ja nerád riešim veci,ktoré sú už dávno vyriešené a taktiež sa radšej učím na cudzích chybách ako na vlastných.
Reakcia na: AAA #54897:
Ak pri 20-minutovom interval vozis 10-20 ludi, pri 25-minutovom budes vozit 12,5 - 25 ludi... A navyse to dopadne ako napr. linka 74 - pri 18-minutovom intervale vozila presne tolko ludi, kolko teraz vozi pri 30-minutovom.
Reakcia na: AAA #54899:
No hej, ale tak či tak, tých pár vozomilimetrov, čo ušetríš ti aj tak k ničomu nepomôže.
Reakcia na: Andy #54898:
Lenže väčšina ľudí, ktorá chodí do práce si aj tak bude pamätať kedy im ten bus ide. Ale dobre tak narhujem poobede interval 20 minút.
Reakcia na: AAA #54897:
Takž podľa teba je lepšie, keď namiesto 15 ľudí pôjde 20 a bude debilný interval? (A tým pádom tam vlastne aj tak pôjde len tých 15 ľudí, lebo keďže si nebudú pamätať kedy im ten bus ide, radšej pôjdu pešo)
Reakcia na: S499.1023 #54896:
Takže necháme sóla voziť 10 - 20 ľudí. Hlavne, že bude takt. ?
AAA: A v skutočných nákladoch, nie v hlúpučkých čísielkach? Demenciu samotnej myši lienky 25 min. intervalu Ti nemusím osvetĺovať, však? Ak by náhodou predsa len, tak kĺúčové slovo znie: TAKT.
Reakcia na: S499.1023 #54892:
Ušetrenie vozokilometrov ❓ ❗

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.