Dva klbaky sa nevlezu do (relativne novej) niky na zastavke a-78 a -39/31 na Trnavskom myte v smere do mesta - tam to imho aj dost vadi, nakolko tam a-31 stoji sem-tam dlhsie.
Ale urcite toto _NIE_ je dovod na nakup 15m busov.
Ale naozaj mi nie je my jasne preco tu niku neurobili aspon o 1-2 m dlhsiu, tolko miesta tam podla mna je.
To je v poriadku. Tiež Ti bolo povedané niečo, ty si vravel že poznáš mieru. Bolo to v tramvaji myslím na 13ke u BMka, pamätáš? No ... tá miera skončíla trvalým vylúčením z prepravy.
Inak ak chceš, tak BigMac občas jazdí na trolejbuse, myslím, že je to verejne známe, takže sa spýtaj jeho
Dnes sa zaobchádza s vozidlami MHD dosť zle ... Ik280 síce jazdia, ale zrovna kandidátov na zachovalejšie historické vozidlo tam nie je. Je to ohromná škoda, vzhľadom na výkony, ktoré tu tento typ za tie roky odkrútil.
Nové 15-metrové autobusy by sa mali nasadiť na linku č. 50 (zhustenie RANNÉHO intervalu na 8 minút); linku č. 88 (zhustenie intervalu na 5-minút ráno v čase zvýšených náporov študentov) a linku č. 96 (zachovanie intervalu).
Ušetrené autobusy by sa vyradili (50 percent) a zvyšok by sa použil na zhustenie intervalu linky č. 21 a na iné spoje s nedostatočnou kapacitou.
Nám robí mestotvornosť Yk 280 a T3 ako aj dalším 150 mestám .... Ale ja osobne by som bol rád keby sme mali viac tých mestovorných 280-tiek .... a menej T3-iek ale KT8-miny...
V BA sa mi nepáčia hlavne 435-ky....
Ale myslím že nejaké ASTRY alebo ANITRY by našu mestotvornosť
určite dosť kladne ovplyvnili....
Ad: Duwagy vo Viedni
Čo som začal čítať literatúru stále som sa pozastavoval nad tým ako ľudia zaobchádzali s vozidlami MHD v minulosti....
Keď si zoberieme že máme len tuším 7 historičákov a koľko vozidiel z ktorých historičáky mohli byť sme mali....
Viď 280-ky a T2-ky ...
A toto je jedna z vecí ktoré ma na DPB dosť štvú.....
Ešte jedna vec ma zaujíma aký význam malo preradenie a prečíslovanie po novom - 4957,58 a aj ostatných vozidiel....
To je možno pomimo ale ja osobne som za to aby :
nasadzovali
na L92 ikarusy 280
a na 96 karosy kratke a v pripade potreby klby v spicke...
Ale to je moj nazor.....
neviem ci to je technicky mozne....
Moj osobny názor je že kíbové autobusy by sa využili efektívnejšie a v prípade potreby by sa mohli využiť aj na linkách kde je potreba krátkych autobusov ale naopak krátke autobusy sa tažko využijú na linkách s potrebou dlhých veľkokapacitných autobusov.....
Čiže kíbové sú efektívnejšie jednoznačne....
A čo sa týka obratnosti jednotlivých autobusov : Určite sa dá lepšie manévrovať s kíbovým autobusom ktorý je rozdelený v pomere 2:1 ako s o tri metre kratším 15 metrovým autobusom ...
Osobne si myslím že by pomohlo keby DPB kúpilo autobusy so zatáčacou zadnou nápravou alebo ako sa to hovorí viď 280 (Ik)
lebo keby ten 18 alebo 15 metrový poslali na OD Slimák dosť tažko by mu bolo... Ale ja neviem čo konkrétne chce DPB kupovať takže nebudem do toho kecať
To máš napr. tak - vo Viedni sú staré Duewagy určite mestotvornejšie ako ULF - to myslím Vážne, tie vozy tam majú svoju históriu, k historickému centru sa hodia a pod., avšak tzv. "mestotvornosť" (ak som tento termín teda pochopil v správnom slova zmysle) nevyjadruje nejaký koeficient použiteľnosti v hromadnej preprave substrátu.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
slovanista21
To je možno pomimo ale ja osobne som za to aby :
nasadzovali
na L92 ikarusy 280
a na 96 karosy kratke a v pripade potreby klby v spicke...
Ale to je moj nazor.....
neviem ci to je technicky mozne....
Moj osobny názor je že kíbové autobusy by sa využili efektívnejšie a v prípade potreby by sa mohli využiť aj na linkách kde je potreba krátkych autobusov ale naopak krátke autobusy sa tažko využijú na linkách s potrebou dlhých veľkokapacitných autobusov.....
Čiže kíbové sú efektívnejšie jednoznačne....
A čo sa týka obratnosti jednotlivých autobusov : Určite sa dá lepšie manévrovať s kíbovým autobusom ktorý je rozdelený v pomere 2:1 ako s o tri metre kratším 15 metrovým autobusom ...
Osobne si myslím že by pomohlo keby DPB kúpilo autobusy so zatáčacou zadnou nápravou alebo ako sa to hovorí viď 280 (Ik)
lebo keby ten 18 alebo 15 metrový poslali na OD Slimák dosť tažko by mu bolo... Ale ja neviem čo konkrétne chce DPB kupovať takže nebudem do toho kecať
Moj nezávislý názor... ? ?