Nejako nedokazem pochopit, v com je 15m bus mestotvornejsi.
Dufam, ze nikto nesplni podmienky tendra ? , ak hej, bratislavcania si opat zanadavaju, ked sa budu kotit uzkou ulickou medzi sedackami 2+2 k dveram, ku ktorym budu mat dalej ako v 12m buse s rovnakym poctom dveri. To by potom mali 15m busy dat ozaj len na urcene linky, aby do jazdnych casov, zaratali dlhsie pobyty na zastavkach. ? Durkovskemu by som vymenil jeho audinu za 2-dverovy Fiat126P s pohonom na LPG, nech mu to tiez trva dlhsie.
Dufam, ze nikto nesplni podmienky tendra ? , ak hej, bratislavcania si opat zanadavaju, ked sa budu kotit uzkou ulickou medzi sedackami 2+2 k dveram, ku ktorym budu mat dalej ako v 12m buse s rovnakym poctom dveri. To by potom mali 15m busy dat ozaj len na urcene linky, aby do jazdnych casov, zaratali dlhsie pobyty na zastavkach. ? Durkovskemu by som vymenil jeho audinu za 2-dverovy Fiat126P s pohonom na LPG, nech mu to tiez trva dlhsie.
galiyosha
Môžeš tie linky, na ktoré by sa podľa Teba 15m autobusy hodili, vymenovať? Dovolím si vysloviť celkom oprávnené podozrenie, že 15m autobusy sa nebudú vypravovať ako náhrada sólo autobusov (s možno výnimkou a-96), ale ako "náhrada" kĺbových autobusov na "menej vyťažených" linkách. Ktoré to však sú, to netuším. Rovnako ako predtým a-90, ani dnes a-70 by počas špičky s 15m vozidlami nepoberala. A žiadna iná "kĺbová linka" ma veru nenapadá.
Na nejaké zahusťovanie intervalov môžeš v súčasnej situácii rovno zabudnúť. (Alebo máš pocit, že sa na a-30 zahustil po zmene výpravy interval?)
Jediné, čo ma asi tak môže na nákupe 15m vozidiel tešiť, je to, že to nebudú Citelisy. Slabá útecha...