Dneska som videl jednu zaujimavu vec. Na konecnej Budkova stal trolejbus 203. Po chvilke sa roznehol smerom dole do vozovne ale padli mu palice. Sofer vykukol z okienka, pozrel na palice ale mal evidentne naponahlo tak nechal palice tak a isiel dole kopcom na volnobeh ? Evidentne ho nezaujimalo ze palice mu lietaju hociako. Uz som len cakal ze sa zamotaju do troleja a cele to ztrhnu ☠ . proste co k tomu dodat, je toho malo a aj to musia niektory inteligentny vodici do***abrat ?
Ámos Keynes
Mohlo byt o 6 metrov viac a nie tri. A mohli moderne NP busy jazdit po celom meste na zvolenych linkach s garantovanym poradim a nie 10 vozov na L96 v spicke a potom pojdu odpocivat pocas sedla do vozovne pricom na inych linkach sa budu ludia vozit v Ik280 a Ik283. Na co ti je prosim ta jenda linka so 100% NP ked nenadvazuje na ine NP linky.
Prosim vysvetli co si myslel tymto: "Inak možno to Večerník písal práve pre Teba, nejak moc sa na to chytáš..." lebo nechapem na co sa chytam.
Re #52744 Andy: Myslíš minimalne 50 tis. rocne naviac oproti celorocnej elektricenke co ta to auto vyjde.
Re #52751 BigMac: Uvidime, ako to dopadne ja vsak ratam (pri skusenostiach s DPB) s 15m vozidlami na linkach ako 50, 96, 88, 75, 61 ci 63. Kazdopadne najprv sa hovorilo o 20 klbakoch, potom o 22 15 metrovych a teraz je to 20 15metrovych. Som zvedavy kde to skonci.
Re #52770 E499.3056: A na ten rozdiel 300.000 si ako dosiel? Prepocitaval si jednokusovu dodavku CNG Solarisu do Kosic so 100 kusovou dodavkou naftovych klbakov? Ak je to vsak pravda, je to jednoducho... (ani neviem najst vystizne slovo, dajte si tam kazdy co chcete)