Reakcia na: Sommelier #52293:
Neviem, čo skúša SlovBus, ale ten mestský autobus nevyprodukoval ani jeden. A Granus, ten to už má tuším za sebou. A ako Ti už bolo povedané, nič nebránilo SlovBusu sa minulý rok do veľkej prešovskej súťaže prihlásiť. Ak sa nemal s čím, tak to mi je ľúto.
Čo sa týka Karosy, na našom trhu momentálne predstavuje zástupcu najideálnejšieho pomeru medzi cenou a získanou hodnotou. Myslím, že každý slovenský dopravca, ktorý si za uplynulých osem rokov kúpil Karosu učinil lepšie ako Bratislava, ktorá Karosu nechce a teda si nekúpila nič.
Bratislava živí zvyšok Slovenska. A samozrejme len poctivými rukami čistokrvných Bratislavčanov s pravovernou líniou v rodokmeni až do tretej generácie. Ach, ja opovážlivec, sypem si popol na hlavu. Myslím, že všetky slovenské mestá, ktoré už majú viac nízkopodlažných autobusov ako Bratislava, by sa mali bezodkladne zriecť a poslať do "metropoly".
Papyr
Lenze ak mas 6 klbovych vozidiel (325-330), z ktorych je kazde jedno neopakovatelne a unikatne, potrebujes v dielni nielen unikatne nahradne diely, ale hlavne ludi, ktori sa vyznaju do vsetkych variant toho, co im po dvore jazdi. Konkretne PO ma problem s udrzanim TAMov a Ikarusov 435 nazive. Furt je daco z toho odstavene, lebo drahe nahradne diely, alebo nahradne diely jednoducho neexistuju.