"Všetko sú to zmeny kozmetického charakteru, ku ktorým sa dalo pristúpiť bez toho, aby sme potrebovali viac vozidiel. Tie totiž nemáme, rovnako ako peniaze na nové," naznačil najväčší súčasný problém Dopravného podniku Weigl. Zopakoval pritom, že za posledných sedem rokov napríklad do vozovní nepribudol žiadny kĺbový autobus.
"Tie staré postupne dožívajú, a keď počítame, že ročne treba kvôli životnosti vozidiel obnoviť najmenej desatinu vozového parku (približne 450 autobusov, pozn. redakcie) - či už opravou alebo nákupom nových, potrebovali by sme na to okolo 280 miliónov korún," vysvetlil.
Dik moc, zatial vsak nevidim a hlavne necitim riesenie nasho problemu. Ze vraj nie su peniaze - hmmm, ale slubovalo sa daco v tom zmysle, ze sa cestovne poriadky budu menit podla POTREBY cestujucich a teraz plati, ze na tieto zmeny nie su peniaze? hmmm, skvele, to nam moc nepomoze. Mimochodom, myslela som ze zmeny MHD v Petrzalke maju priniest obrovske uspory, ale teraz to vyzera ze DP je na tom s financiami este horsie??? Kde sa potom stala chyba?
\"Po novembrovom dokončení opráv štyroch kĺbových autobusov sa zase plánuje vyjsť s nimi v ústrety nespokojným cestujúcim na linke č. 96.\" Neviem sa dockat. Tie 4 klbove busy doplnia park 96-iek alebo nahradia male busy??? Keby to pomohlo aspo ciastocne, tak to by bolo SUPER! Dufam ze sa potom pomestia na obratisko! Ja som viac nestastna ako nespokojna cestujuca, a urcite nie som sama. Nechcem aby to vyzeralo ze mi vadi cestovat v \"plnom\" autobuse - momentalne slova \"plny autobus\" predstavuju pre mna cestovanie v \"ludskych podmienkach\" - cestujuci na trase Lachova - Pristavny most vedia o com hovorim, ale fakt mi dost vadi cestovat v autobuse preplnenom na prasknutie (pocula som uz slovo dobytcaky), ked sa na mna lepi dalsich 6 cudzich ludi a miest na drzanie je pri tom mnozstve ludi zalostne malo, clovek ma fakt problem udrzat vlastnu rovnovahu a udrzat dalsich par ludi ktori sa na neho v zakrutach valaju; alebo moznost \"vobec necestovat\" ked jeden spoj vynecha - skuste prosim napchat ludi z jednej prepchatej 96-ky do dalsich prepchatych busov, kde sa s tazkostami natlaci max. 5-10 ludi, ved tolko ludi nepoberie ani dalsich 5 autobusov! A co sa bude diat v snehu a poladovici? Som fakt zvedava.
\"peniaze by Dopravný podnik nevyhnutne potreboval, aby mohol zhustiť ranné intervaly na linkách č. 92 a 96\" - to znie teda fakt beznadejne. Zatial mozem iba poprosit soferov linky 96 aby v zimnych mesiacoch !!!PROSIM!!! nekurili (max. na nastupisti, kym sa autobus naplni), clovek naobliekany v zimnej bunde a stlaceny medzi ostatnymi cestujucimi ma dost problem sam so svojim telesnym teplom, rozopnut sa neda, a ak sa to aj podari tak to v tom stisku ani pri otvorenych oknach moc nepomoze. PROSIM poponahlajte sa a urobte uz daco, aby sme aj my mohli cestovat ako ludia!
"V rámci spomínaných zmien sa uvažovalo o skracovaní niektorých trás, obmedzenej premávke či dokonca rušení vybraných liniek." toto napíšu, ale že sa zhustia intervaly to tam nenapíšu ? ☠
Moj navrh je nasledovny:
Stiahnut z linky 96 sola a nahradit ich klbakmi z linky 70. Na linke 70 zahustit interval na 6, pripadne 8 minut v spicke, vypravit na nu solo autobusy. K tomu vsak treba cca 8 vozov a 8 vodicov, nemame ani jedno. Preco to navrhujem? Minule som v rannej spicke cakal v zastavke Pristavny most celych 20 minut (!!!) na linku 70. Presne od 7:36 po 7:56, odratal som to na hodinkach. To je nenormalne, cakat v spicke na pripoj 20 minut! akoze fajn ze 98 mi chodi casto, ale je to vsetko o nicom, ak 70 premava raz za 12 minut, pricom tych 12 nie je garantovanych.
Mimochodom, uz zasa chodim autom, dal som MHD sancu, tyzden som ju vyuzival, ale stale je o nicom.
Dalo by sa prosim vas daco poriesit s linkou c. 96???
Cestujem sice iba zo zastavky Lachova na zastavku Pristavny most, ale je to bohuzial kazdodenna trauma ci uz rano do prace medzi 6:30 a 7:30 alebo popoludni do Petrzalky po 16:30 pretoze prave v tomto useku je autobus nabity na prasknutie a cestovat v takych podmienkach je fakt velmi neprijemne - jemne povedane. Obcas sa stava ze niet miesto, kam by clovek mohol nastupit - o pohodli je zbytocne vobec hovorit. Skusala som cestovat aj s prestupom linkou 88 k Ekonomickej univerzite, ale napchat sa tam do busu c. 98 je rovnaky problem ako na 96. Ked vidim aka prazdna chodi v tom case 88-cka, tak sa mi chce plakat. Neda sa vymenit klinovy bus 88 za 96-ku? Asi by bolo treba pouvazovat nad zmenou vystupista alebo otociska 96 a 88 ale preboha robte s tym nieco. Alebo presmerujte 88-cku cez pristavny most, ved tade rano chodi tolko ludi, ze 98 a 96 to len stazka stihaju previezt rano do prace a popoludni z prace. Tieto zastavky su co sa tyka MHD naozaj zalostne poddimenzovane. PROSIIIIIM!!!
Ta trat ta ma byt konstruovana tak, aby sa po nej dalo jazdiz aj 80 km/h. Tratova rychlost je nieco ine. A navyse, T3 ma, pokial viem, konstrukcnu rychlost 75 km/h.
Niekto múdry tu na fóre mi odpovedal. že v Petržke bude premávať aj mix tramvají z iných častí mesta. To si myslíš, že rýchloelektričky pôjdu 80km/hod a na odstavnej koľaji tam budú predbiehať staré monštrá ?
Kua, dobre im Brono povedal! Keby mali ti novinari este trosku viac rozumu, co je vylucene, tak by z toho mohli spravit aj vacsiu vec. Lenze oni vedia pisat iba o hovadinach....
Prosim dat o najblizsej akcii "houska v kachne" vediet s dostatocnym casovym predstihom, toto si nemozem nechat ujst, dakujem.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
fobust
Ta trat ta ma byt konstruovana tak, aby sa po nej dalo jazdiz aj 80 km/h. Tratova rychlost je nieco ine. A navyse, T3 ma, pokial viem, konstrukcnu rychlost 75 km/h.