Reakcia na: marko #51064:
Viacerí Ti to hovoria, ale nechceš si to pripustiť.Aby som Ťa upokojil - v Petržalke nebývam a som rád, pretože tento komplex sídlisk je mi krajne nesympatický. Čo sa MHD v Petržalke týka, svojho času som dôverne poznal sever Petržalky od Ovsišťa až po Nový most (po trase ex. 83). Mám základnú orientáciu o dopravnej situácií pri vyústení Prístavného mostu, Starého mostu, ako aj Nového mostu, v okolí ŽST Petržalka a menovite poznám aj okolie zastávky Ľubovnianska, ktorá tu bola spomenutá.
A len aby som rýpol: autori linkového vedenia tiež nebývajú v Petržalke. Spokojnejší?

P.S.: Ešte raz Ťa vyzývam k zverejneniu Tvojho prieskumu ohľadom zastávky Antolská a argumentácií konkrétnymi faktami, prípadne aj číslami.
galiyosha
Re #51044 Spectre: "Priznaj si to: zrušili Ti priamu linku a cítiš sa viditeľne dotknutý"
To je ale celkom pochopiteľné. Nechcem brojiť proti súčasnému systému, len faktický dôsledok pre tých, čo z juhu Lúk dennodenne cestovali napríklad na Zochovu. (To bola asi najčastejšia destinácia a a-95 v mnohých prípadoch jednoducho nie je alternatívou.)
Od Jasovskej až po Znievsku šiel priamy spoj každých 6 minút, tí z Budatínskej si ešte mohli podísť na a-94. Alternatívne sa napríklad z Lúčanky dalo ísť aj a-90 a a-95 prestúpiť povedzme na Smolenickej.
Teraz chodí od Jasovskej len a-98, ktorá na tomto úseku pomerne nelogicky supluje miestnu obslužnosť a chodí po Smolenickú preplnená. Z Lúčanky sa dá odviezť buď na Vyšehradskú alebo ísť a-99 "v smere do mesta". a-99 má však ten problém, že zatiaľ čo zo Smolenickej chodia ako a-93, tak a-94, z a-99 môžeš ísť buď na jeden autobus (ZŠ Budatínska, Lúky II), alebo na druhý (pričom ale prestup na Holíčskej má od prestupu na hrane veľmi ďaleko). Samozrejme, zákon schválnosti vraví, že vždy sa rozhodneš menej výhodne a druhý autobus pôjde skôr. (Na druhú stranu, pokiaľ by spoje nevynechávali, pri 4minútovom intervale to až taký problém nie je.) Nech sa potom nikto nečuduje, že pre nadväznú dopravu sa používa viac a-98 a tých pár spojov a-59.