Reakcia na: marko #51057:
Sorry, ale ja prestupujem tiez a ked idem od frajerky z Dlhych Dielov, tak 2x a nestazujem sa, berem to ako beznu sucast nosneho systemu. Podla mna je logicke, tak cestujes takto: Lokalna linka - Nosna linka do centra - nosna linka z centra - lokalna linka. Normalne 3x prestupis. Vsade vo svete je toto bezne. A vobec nikoho to neprekvapuje.
Na tie kuvicie hlasy co chcu mat vsetko od brany mozes zvysoka kaslat. To je nonsens. Uprimne chapem ze to mozno neni az take uzasne ako to odomna vyzera s 93+94, tak skus navrhnut nieco co dodrzi princip z #51056.
galiyosha
S tým cestovaním na juh Lúk v sedle je to bieda, to súhlasím. Zo Zochovej sa prakticky o 100 % zhoršil interval, pretože keď sa aj človek odvezie a-94, nemá zaručený prestup. Vystúpi na Holíčskej a zo Smolenickej mu odíde a-98. Ďalšia a-99 vynechá (nech žijú plyňáky!) a môže sa len pozerať, ako mu odchádza aj a-93, na ktorú mohol počkať už na Zochovej...
To, že a-99 nechodí na Smolenickú, je podľa mňa jej veľká nevýhoda. Neviem však, ako to riešiť... Argumentom pre súčasnú podobu bude asi spojenie oblasti Šintavskej a Jantárovej cesty s oblasťou Budatínskej a spojenie polikliniky Strečnianska so zvyškom Petržalky. (To by ale IMHO uspokojivo zvládla aj a-95.)
Na druhú stranu, na celodenné služby bývajú málokedy nasadzované poruchovejšie vozy (plyňáky nepočítam). Na to, že by mi v sedle vypadla a-93 alebo a-94, si už dosť dlho nespomínam.
"Ale tvrdim, ze pri sucasnom vozovom parku sa da dosiahnut lepsie (avsak tiez zdaleka nie postacujuce) linkovanie."
Ja som presvedčený, že bohužiaľ nedá. Nové linkové vedenie robili ľudia, ktorí o situácii majú prehľad a je podložené konkrétnymi číslami. Keby sa napríklad a-93 dala predĺžiť, určite by sa tak stalo.