Reakcia na: SZKV #50742:
Si vedľa!1) Chyba nie je v zastúpení starých vozov (viď. príspevok Igorka), ale niekde inde. Totiž niektoré linky sú ULF-only a niektoré sú VERKEL-only. Kedy sa ULFy rovnomerne rozdelili na väčšinu liniek, tak by to bolo v pohode. Samozrejme na CP garantované odchody a podobné srandy.
2) Na Suedbahnhof Ti predsa chodí S-Bahn, máš tam 3 tramvajové linky a z Bahnsteige 11-19 je priamy prístup na Suedtiroler Platz, kde Ti chodí aj metro!
3) To je vďaka charakteru Viedenskej tramvaje, ktorá ide napr. často po ceste s IGK. Vo Viedenskom centre sa mi tento spôsob preferencie zdá poněkud nešťastným.
Navyše s L9 to budeš mať bez prestupu
tr3mp
Tu sú však dva možné prístupy:
- bude jednotný cestovný doklad a integrovaná doprava zabezpečovaná viacerými dopravcami. Jednotlivé linky budú dostávať príslušný podiel dotácií, keďže však bude jednotná cena a jeden organizátor, pri dotovanej doprave nebude zrejme znížená cena lístka (keďže tá by znamenala vyššie dotácie).
- druhá možnosť, noví dopravcovia budú zabezpečovať len lukratívne a ziskové linky (v špičke) na iné (možno lacnejšie) cestovné doklady. To bude znamenať odliv cestujúcich s predplatnými CL a zníženie tržieb DPB ako súčasného prepravcu. Niekto však bude musieť zabezpečovať aj menej ziskové spoje (večer, víkend), a keďže sa znížia príjmy za vyťažené časy, bude nutné rozdiel niekde doplatiť: buď vyššími dotáciami alebo vyššími cenami CL, prípadne redukcia dopravy v mimošpičkových časoch.
Toľko môj názor.