Zaujímavé koľko rôznych dĺžiek má táto lanovka... v sme.sk je 988m, na lanovky.sk 976m, v novom čase 1022m, niekde som videl aj 981m,... A tá kapacita niekde je 540, niekde 360, niekde 342,...
Peon: nikdy sa to tak nerobilo, aby sme vlkä informovali o nejakej vyluke. A uz toboz im nebudeme zverejnovat nejake cestovne poriadky, ved by ich mohli pouzit proti nam alebo zneuzit, napriklad tym, ze by cestovali elektrickou a este by vedeli, kedy ma (mala) ist!
Prave v tomto momente zacali odbijat posledne minuty existencie podvesnych trolejovych krizovatiek elektricka#Tbus na Kollarovom nam. Vrbustiky ich uz vystrihavaju, aby ich mohli nahradit oslizlymi pseudotahovymi Eskami. Cest ich pamiatke! Tfuj, je mi akosi vomitno, ba az blivno. Mimochodom sudruh Para; Bude tuto operaciu ELZA fakturovat DPB ako obvykle aj napriek tomu, ze tam su vrchari z DPB? Ha?
Prečo shity? Však v tom nič ruského nie je. Som teraz v Kyjeve oňuchával nejaký CityLAZ a to Ti je dokonalá kóipia nejkého Citelisu a NP trolejbus MAZ bol zase jasný MAN:-P.
"Jinou" výzbroj TV Progress, která je už v několika stovkách jiných tramvají... To, že se 9082 rozbíhala tak dlouho, je prostě dáno zčásti tím, že si DP Praha v podobě šotoušů ing. Duba a ing. Doubka naporoučel spoustu hovadin, zčásti tím, že v Praze prostě vždycky všechno trvalo dlouho.
Trepeš momotiny - v Liberci žiadnu RT6 nešrotovali, len ju vrátili do ČKD. Vajadruj sa k veciam, ktorým rozumieš (napríklad Tvou činnosť na DF ZA pozitívne kvitujem:-P ) a nekomentuj veci, ktorým nerozumieš, aj keď by si mal, keď neustále vykladáš, že verejná správa Ťa (už mesiac) živí. DP Praha nemože RT6 zošrotovať, pretože nie sú odpísané. Tak isto RT6 nešrotoval DP Liberec.
Bratislava 28. septembra (TASR) - Lanovku z bratislavskej Železnej Studienky na Kamzík spustia pre verejnosť v piatok 30. septembra o 13.00 h. Po dlhých pätnástich rokoch si tak Bratislavčania opäť vychutnajú pohľad z lanovky na Malé Karpaty.
S rekonštrukciou chátrajúceho objektu vyhľadávanej atrakcie začala samospráva mestskej časti Nové Mesto v októbri minulého roka. Naplánované práce prerušilo dlhé nepriaznivé zimné počasie. Naplno ju začali rekonštruovať až tento rok v marci. Mnohé práce vykonávali kvôli špecifickosti terénu ručne. "Dnes sme prevzali od Štátneho dráhového úradu licenciu na prevádzkovanie lanovky", uviedol pre TASR vedúci oddelenia výstavby a investícií mestskej časti Nové Mesto Marián Vereš. Celkové náklady na rekonštrukciu lanovky predstavujú čiastku 32 349 039 korún.
Lanovka má prepravnú kapacitu 342 osôb za hodinu. Vzdialenosť medzi oboma stanicami je 988 metrov. Jednosmerná cesta trvá približne 15 minút. Lanovka bude mať celoročnú prevádzku. Po namontovaní držiaka by sa ňou mal dať previesť aj horský bicykel. Spiatočný lístok stojí 90 a jednosmerný 60 korún.
Ináč raz sa niekde písalo že oesterreichische spoločnosť BLAGUSS chce kúpiť autobusovú časť MHD BA....
Už to nie je aktuálne alebo sa s tým už niečo "pohlo"??? ?
Autobusy meškajú preto, lebo cesty upchávajú práve tí, čo majú peniaze na benzín a autíčko. Na 96 nie sú kĺbové autobusy preto, lebo ich je len limitovaný počet a keby sa dali 96, museli by sa zobrať z iných liniek. Viac atobusov kúpiť nemožno - nie sú peniaze. Ostatne, keď už nadávaš na L96, môžme byť spokojný, že ju nechali aspoň takú, aká je - pôvodne ju totiž mali zrušiť úplne.
Zločinecká spoločnosť má v spolupráci s OeBB pravdepodobne pocit, že 99% obyvateľstva Slovenska chce cestovať vlakom výhradne z BA do Viedne...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023