Reakcia na: NN #50020:
Vzdialenosť SAV - Kooperativa je na 100% kratšia ako SAV - Hl.st. A keď nechceš veľa chodiť a máš dosť času môžeš ísť 92 na Patrónku a odtaiľ 63, resp. 83, 84 na Hroboňovu a odtiaľ 63.Re #50023 Technopol: Lenže mnohé T3 boli dodané po roku 1985, takže ešte stále v životnosti sú. To že vyzerajú ako tie z rokov 60. je už vec iná...
Re #50025: Ja mám tiež vo fantázií pokračovanie električky do Lamača, lenže kompetentný radšej postavia diaľnicu popod Karpaty ako toto. A k tomu prestupu 201 - 93, povedz, z ktorej zastávky 201 ideš na stanicu, aby si sa dostal do Petržalky.
Re #50048 slovanista21: Autobus, kt. je na obr. http://www.karosa.cz/images/products/city_bus_kloub/01_b.jpg , teda 18 M Citybus, vo svete známy, myslím ako Agora, nemáme. Citelisovu karosériu uvidíš na našich ŠKODA 25 Tr. A neviem či Novoplan je to pravé orechové...
Re #50049 slovanista21: Tá vynovená T6A5 bola už tak vyrobená, ako všetky naše T6 3. série.
Spectre
Keby sa spravila trolejbusová trať, dala by sa krásne obslúžiť ekologickou dopravou ďaľšia časť mesta. Najbližší trolejbus je na Patrónke, prípadne Hodžovom nám. Pokiaľ by išli dráty po nábreží, tak by išli prevažnú časť trasy tam, kde je aj tramvaj, takže by teoreticky stačilo zavesiť tie dráty a nadimenzovať meniareň. Ďaľší námet na trolejbusy je do Slávičieho údolia, kde chodia autobusy vyťažené dostatočne. Sú tam linky ako napr. 39, ktoré veľkú časť trasy idú pod drátmi.
Čo by sme však chceli, keď toto mesto nie je schopné postaviť ani kúsok drátu a zobojsmerniť Patrónku, vďaka čomu musí premávať napr. úžasná linka 49, ktorá ide okrem úseku Vojenská nemocnica - Patrónka (t.j. 1 zastávka) celú trasu pod drátmi.