Reakcia na: Andy #49396:
Ja ti dačo poviem. Keby sa investovalo tolko do MHD ako sa investuje do IGK na území hl. m. SR Bratislavy, tak už dávno tu máme kvalitný kolajový nosný systém v centre pod zemou, moderný vozový park atd.... a MHD by nebola určite tam, kde je dnes. A cyklisti by mali minimálne takú istú hustú siet cyklotrás ako je vo Viedni. MHD je nielen ekologickejšia z hladiska toho, že je menej aut, ked ludia jazdia MHD, ale aj ekonomickejšia. A nebyt debilkov, ktorí v kuse sypú prachy len jedným smerom na infraštrukturu IGK, tak už to tu mohlo byt tak ako som písal hore. Rozhodne nepatrím k tým, čo nemajú možnost chodit autom, ale hrozne ma irituje to, ked vidím ako zopár ludí, ktorí si potrebujú parit a vyvalovat gule v aute tvoria zápchy sposobom jedno auto=jeden človek. A tu uchylnost chodit v ramci centra všade autom je tiež strašné. Auto je vhodné využívat v BA podla mna iba na dlhšie trasy, napr. DNV-Vrakuna a pod. alebo na dáke výlety. Ale aby som chodil jak uchyl v ramci širšieho centra všade autom, to je fakt...Niekedy ked vidím napr. zápchu a vidím tie autá, že v kažfom druhom je jeden človek, je mi z toho na grc. Aj tak stojí v tej zápche a nič nevyrieši. Jeden klbový bus alebo elina by mohla pritom ponat aspon na bratislavske pomery (auto=1vodič) tolko ludí, kolko je aj v 150 autách.......
fobust
Hlboka srdcovka bola este donedavna na Obchodnej, pri odbocke na Nam. SNP, ako je ta rozradovacia vyhybka. Pamatam si ako tam vzdy vozy duneli az sa otriasala zem. Potom dno tej srdcovky vyvarili (alebo co?) a uz tade prejdu tramvaje tihco, minimalne v priamom kolajovom smere - sam som sa cudoval. Neodvazil som si merat tam uhol krizenia, myslim vsak ze v Bratislave nemame tolko roznych uhlov, zaiste rozdiely budu, ale zeby az take? Samozrejme vitam jemne odbocenia s krizenim do 10 stupnov, ale nie vsade mas na to miesto alebo "sa to jednoducho neda". ?