Reakcia na: Corgon #49308:
Ja som mal možnosť prestup 210 + 88 dnes predobedom prakticky otestovať - čakanie bolo naozaj minimálne. Po väčšinu dňa je naozaj čas na prestup tri minúty (inde sú rôzne intervaly, čo sa dá ťažko zladiť).Re #49271 S499.1023: No, slogan "Do práce chodím načas" určite nie je zodpovedajúci pravde vždy (jedna moja kolegyňa je v tomto špeciálnym príkladom), existujú totiž zápchy (v ktorých zamozrejme často stojí aj VHD.
Re #49257 juro: A prečo hovoríš na trase Sokolská - Lachova o 30 minútach 88+210 či 68+201 a neuvažuješ o jednoduchšom 88+83, čo trvá 15-18 minút v skorých ranných hodinách (a podobne dlho aj v neskorých vešerných hodinách, aj cez víkend). Alebo môžeš prejsť z Lachovej na hraničiarov pešo a nastúpiť priamo na 83, to sú tak tri-štyri minúty naviac.
Re #49242 marko: 94 ber ako posilové spoje 93-ky na úseku Smolenická - Zochova. Alebo ešte lepšie, ber 93 a 94 ako jednu linku (ako súčasná 80). A keďže od Zochovej treba linku niekde ukončiť a ani na stanicu ani na Vazovovu nie je potrebná taká vysoká kapacita, každá vetva (čiže 93 a 94) smeruje inde. Čiže je to maximálne efektívne.
El Sergio
2. Žeby pre obyvateľov Lúk a Ovsišta?
3. Keď je to taký problém, tak buď do Baumaxu cez víkend nechoďte, alebo skúste 95 + 70 prípadne 88 + 98/70.
5. Neviem čo s má Prievozská s Baumaxom, ale na zastávke Prístavný most priamo pred Baumaxom 98 stojí, takže... ?
Na Hlavnú stanicu sa dá ísť aj 95 + 1. Keď perepúť nemá problém dojsť z výstupišťa do vlaku, nemá problém ani prestúpiť. A hlavne celá Petržalka cestuje každý boží deň na stanicu aj s celou perepúťou aj s 50 kg batožiny.
Na petržalskú to chodí preto, že je tam aj blízko aj obratlisko linky, ktorá slúži polovici Dvorov. Ale veď zrušme ju a radšej spravme linku Černyševského - Hlavná stanica a najlepšie cez Baumax, však?
Ten baumax je typický príklad egoizmu Petržalčanov. Ako Petržalčana ma už naozaj začínate náramne sr... hnevať! ?