Reakcia na: galiyosha #49044:
Mne to zhruba vychádza takto (čísla sú orientačné, keďže nemám presné údaje o tom, koľko busov jazdí na daných linkách). 94 v špičke asi 10 autobusov: 4 na predĺženie a zhustenie 93 v špičke (+2 z 95 - tam by som predĺžil interval z 3 na 4 min, na 93 by bol o trochu menší int.ako 4 min.v špičke), 6 na 59 - zrýchlené spoje a polovica by sa točila na ŽST Nové mesto (dosiahol by sa interval 10 min.) - a nechodili by ako teraz raz za 20 min. (resp. ráno do mesta tri za 16 min. a potom 44 min. nič!!). A presuny by sa dali urobiť ešte aj z niektorých iných liniek, ktoré nie sú až tak v špičke vyťažené.
NN
ale mas pravdu, je to zlepsenie, doteraz som v zivote nevystupoval miesto na hodzovom namesti ale na SAV kde jazdim, znechuteny z MHD z ktorej je mi blivno vystupujem po novom uz radsej na Hodzovom, aby som sa presiel po vzduchu a zacnem asi uvazovat ze budem dobrovolne nastupovat na Halovej miesto Jungmannovej, tymto si usetrim zrusenim Jungmannovej a SAV dve zastavky cestou do prace a cas straveny v nechutne prepchatej MHD z ktorej je mi na tycku, kedze tak si kulturu cestovania nepredstavujem, radsej sa pobavim na tych blbcov co idu v prepchatej MHD kde za to platia a ja ich pesibusom zadarmo predbehnem...
som fanda zmien, cakal som zlepsenie, cakal som ze ked nam tu zrusili jednu alternativnu linku (81) k 83/84 bude to nejak kompenzovane na tych zvysnych 2 ktore ponechali (resp. 1 z nich beztak skratili (83)), ale ako vidim prinieslo to len zhorsenie, po novom prepchate linky a intervaly rovnake