Reakcia na: Ámos Keynes #46634:
aké čísla a tabuľky tu kto vytiahol? niečo som zmeškal? Práve to som očakával, že tu niekto uvedie reálne náklady na kilometer autobusu, električky atď a k niečomu sa dopočítame ale bohužiaľ tu sa nenachádzajú o petržalskom projekte ani o jeho alternatívach nijaké informácie nad rámec toho, čo bolo uvedené v oficiálnom zámere, a väčšina ľudí nepozná ani ten a veľmi sa diví, že petržalská električka má vo svojom projekte plánovanú dobu jazdy okolo 15 minút. Takisto, ak hovorím o tom, že mi nevadí ak pod zemou bude jazdiť trebárs aj električka, a ty vytiahneš ceny ťažkého metra v Prahe, to už je rovno výsmech a neúcta.
Rovnako ako naivná predstava niekoho iného o tom, že "kvôli nepriateľom sa do projektu dali vety o provizóriu, ale v skutočnosti je to definitívne riešenie".
Toto sú naozaj detské spôsoby.
yale
Nie som demagóg a to, čo som napísal je korektné. Skús si sám vypočítať čas jazdy električky z Janíkovho dvora, tak ako je uvedený v samotnom zámere.
Čo sa týka 40m voza: ide o to, že električka na Šafko nebude zaujímavá pre takú veľkú skupinu Petržalčanov, ako by bolo metro s trasou až na Hlavnú stanicu a ďalej. Pôjdu preto radšej paralelnou autobusovou linkou, nebudú križovať Petržalku aby dosiahli trať električky, stratili by čas, ktorý im električka v CMO nevynahradí - na rozdiel od metra. Na Hlavnú stanicu sa z väčšej časti Petržalky dostanú rýchlejšie autobusom. Napokon, je zbytočné špekulovať, veľa napovie záujem o linku 95 čoskoro.
Mne nerobí problém, či v nosnom systéme bude jazdiť električka, ale problémom je, že sa nerealizuje ani len náznak riešenia v CMO. Prepáč, ale toto je úplne to najľahšie - zakončiť trať trianglom do starej siete a ďalej sa nestarať.
"A nie, že ťa nemáme otravovať s vecami, že si demagóg. Ty ním jednoducho si, lebo si vymýšlaš čísla, prekrúcaš a zatajuješ fakty,... a s takým sa ani nemá cenu baviť "
tak toto je na smiech - čo som zatajil, prekrútil? Si pri zmysloch?