Reakcia na: hoppusmark #46243:
No trochu si to splietol. Takže predáva sa to spoločnosti Henbury Development za 281 mil. a nie J&T. Ten si 150 mil. nenechá, ale nechá si ich Henbury Development a ten si nenechá 150mil ale 281 - 150(ktoré vyplatí mestu) = 131. 131 mil. nie je aj je veľa. Ide oto, koľko za tých 131 mil. spravia. Ak položia dlažbu na 15metrou širokom páse, tak je to sakramentsky veľa a zisk na transakcii typujem na 40 miliónov. Ak však sa bude toho robiť viac, cena je reálna. Ide predsa len o riadny kus nábrežia, len som zvedavý či až po most Lafranconi tp budú robiť alebo len popri areály PKO.Na margo celé prípade by som dal do pozornosti predaj pozemkov Novým mestom neďaleko Kuchajdy kde sa najrpv predávalo priamo, s odôvodnením, že viac aj tak nedostanú za cca 50 mil. Neskôr boj developmentských spoločností zdvihol cenu na 70 mil. a pri dražbe skončil nna cca 100 až 110 mil. ak si dobre pamätám. Možno by sa to malo niekomu pripomenúť. Na jednej strane je dobré, že sa to PKO predáva. Od 89 sa tam nič poriadne neudialo. Koncerty podradných skupín typu Lunetic, Scooter,... a nejaké tie beánie, to je tak všetko. Ale v súčasnom svete predávať niečo bez súťaže?! Nejde ani tak o transparentnosť (aj o tú ale nielen) ale o možnosť získať viac. 281 mil. je istých, to sa mohlo dať ako vyvolávacia, ale možno by niekto dal viac.
Re #46251 babou: Na zastávku Mliekarenská na Bajkalske ulici sa dostaneš priamo L68. Ak budeš chcieť ísť tak ako jazdila L96, čiže na Gagarinovu prestúpiš na križovatke Košická - Prievozksá - Mlynské Nivy a prestúpiš buď na L208 alebo L202 pričom budeš musieť prejsť cez križovatku. V každom prípade mám pocit, že zastávka Mliekarenská je ta tvoja a tam sa dostaneš bez prestupu.
Zo zastávky Švabinského sa dostaneš L68 bez prestupu na Košickú ulicu, Miletičovu, k zimáku, Bajkalskú a Prievozkú.
Z Kolmej L93, 94, 91 a 191 sa bez prestupu dostaneš tam kam doteraz.
Najlepšie asi bude ak dáš na seba mail a ja ti pošlem mapku ako by tie linky mali jazdiť.
Peon
TROLEJBUSOVÁ TRAŤ NA PATRÓNKE
No ale myslím, že omnoho dôležitejšie (a možno aj lacnejšie) je už konečne vybudovať trolejbusovú trať na Patrónke aj v smere na Kramáre pre 212-ku. Už sa to dlho plánuje, kedy to už konečne začnú robiť?
TRANSPARENTY PO NOVOM
Aj ja chválim vonkajšie transparenty električiek (napr. 5 DÚBRAVKA) aj vnútorné (napr. 5 DÚBRAVKA / Pri kríži). Už dávno to tak mohlo byť! A nemôžu to zaviesť aj na autobusoch a trolejbusoch?
AKO ÍSŤ V SEPTEMBRI Z DÚBRAVKY DO PRIEVOZU?
Nepáči sa mi, že nové trasy električiek začnú platiť až od januára 2006. ? Takto totiž neviem, ako bude môcť moja babka cestovať (podľa možnosti s čo najmenším počtom prestupov) z Dúbravky do Prievozu (teraz cestuje 83 - 86 alebo 83 - 212 - 86 alebo 1/5/12 - 9 - 86). Keď pôjdu električky po novom, zrejme bude najvýhodnejšie použiť spojenie 9 - 66.
A ešte som zvedavý, ako tie linky budú v septembri naozaj jazdiť. Napr. či tá 66-ka bude mať naozaj takú zvláštu trasu (Nemocnica Ružinov - Drieňová - Tomášikova - Prievoz). Cez tú Drieňovu mi to pripadá ako obchádzka...
TOTOŽNÉ TRASY LINIEK V NOVOM SYSTÉME
A stále sa čudujem, že nové linky č. 82 a č. 83 budú mať takú podobnú trasu. V novom vedení liniek by také čosi malo byť predsa výnimočné, nie? Podobnosť 31 s 39 a 91 s 191 chápem.
A fakt si myslím, že 95-ka mohla byť po novom z Vyšehradskej presmerovaná na Dolnozemskú alebo Antolskú. Od Braníka hádam nie je až taký obrovský rozdiel vo vzdialenosti. Načo sú na Vyšehradksej podobné obe linky?
No ak sa aj toto má odôvodniť nedostatkom peňazí, tak najlepšie by hádam bolo, keby 93-ka alebo 95-ka teda končila pri novom kostole a Lídl na bývalom obratisku linky č. 117 (tak to tu už tuším niekto navrhoval).