Majkl> aky vyznam by malo mat v prevadzke autobusy od celej plejady vyrobcov ? akurat by si musel mat na sklade vyrazne vacsi sortiment nahradnych dielov (teda vacsiu sumu v zasobach), v dielnach viacero typov pristrojov pre udrzbu roznych vozov (a tie pristroje dnes naozaj lacne nie su) a dielencacy by museli ist na vacsie mnozstvo skoleni, ktore tiez nie su zadarmo (odhliednuc od toho, ze aj tak by potom nevedeli vsetko. Karosa koniec koncov na rozdiel od neakeho Ikarusu alebo Raby exportuje vozy aj do zapadnej Europy, tak asi to az tak zla volba nebude.
Vladimir
Si: Tazko povedat, ci KE ma lepsi stav autobusov ako BA. Jedno uznavam, v BA je to otrasne (v lete som omylom par vozidiel v Krasnanoch oznacil za vyradene vraky a nasledne som bol upozorneny, ze sa riadne vypravuju do premavky). V Kosiciach som dennodenne od septembra 2001 a len postupne objavujem uskalia tamojsej MHD. A mozem Ti povedat, ze dier v podlahach je tak tiez pozehnane...
Doktor: V dnesnych dobach DP nezaujima pohodlie vodica, ale spotreba. Karosa B931 ma vyssiu spotrebu ako B932 a preto sa jednoducho nakupuje B932.