Darro: A kdo z nich ty šroty udělal?
). Taktiež trolejbusy z Hroboňky a eliny z Krasňan sa za svojho vedúceho prevádzky a technického vedúceho hanbiť nemusia. Je tu plno kontrastov a bohužiaľ.. Ja však jazdím pravidelne trolejbusmi a autobusmi 2.DP, s ktorými som spokojný (Ikarusy 280 taktiež)
Doktor
1.Automaticka prevodovka je pre MHD urcite vhodnejsia ako manualna
2.Vykon
3.Ikarusy 415 mi oproti 932 pripadaju akesi "celistvejsie"-nerozpadavuja sa za jazdy ked autobus nabehne na priehlbinu (v Kosiciach jednoducho diera) na ceste.
A k tym rozchodom dodam len ze uz z financneho hladiska je zbytocne o otom rozpravat:
1.Financovat treba kopletnu vymenu trati
2.k tomu priratajte nove vozidla (kolko sa vam zachcelo?470?-500?)
3.Priratajte este polovicu ceny vstekych novych vozidiel nakolko chcete aby boli nizkopodlazne
4.Taka komplexna vymena sa nezaobide bez vymeny trolejov ako aj stlpov
5.Priratajte naklady na vytvorenie novych zastavok
6.Ak uz mate sumu priratajte k nej este 10% z nej z dovodu neocakavanych vydavkov ktore sa vzdy objavia
7.A k tejto sume pripocitajte este 5% z nej aby ste obsiahly inflaciu,vykyvy koruny a zmenu cien dodavatelov.