Reakcia na: tr3mp #45720:
Ak by to mali byt zmeny do buducna, aby každý rok nedochádzali k tak sprostým zmenám, ktoré iba mýlia ludí, je dobré mysliet aj do predu. Shoping Palace sa má ešte riadne rozširovat a navyše cez leto je Zlatých Pieskoch aj vela ludí na dovolenke, je tam predsa kempova oblast atd., takže toto všetko by malo opodstatnenost, navyše z roka na rok sa toto uzemie rapidne mení, si spomen čo tam bolo par rokov do zadu, polia...ale aj tak toto opatrenie navrhuje presný opak. O jednom hovoria a iné navrhuju, a tato radiala bude asi skutočne najviac negatívne oplyvnená touto "racionalizáciou". Viem, že su aj vytaženejšie radiály, ale zasa zredukovat niečo na minimum, to je dobrá blbost, najma vzhladom rozvoj uzemia za posledne roky pri Zlatých Pieskoch.
AAA
Údaje v poradí zastávka: sedlo - súčasnosť/budúcnosť//víkend - súčasnosť / budúcnosť
Karloveská radiála:
Pri kríži: 15/15//15/12
Karlova Ves: 25/22,5//15/12
Račianska radiála:
Komisárky: 15/15//9/8
ŽST Vinohrady: 15/15 // 9/8
Vajnorská radiála:
Zlaté Piesky: 10/ 7, 5 // 6/4
Zátišie: 15/15 // 9/8
Ružinovská radiála:
Astronomická: 15/15 // 9/8
Hlavná stanica : 20/15 // 12/8
Čo tým chcem povedať? To, že audit konštatuje citujem ,,K týmto pripomienkam sa naviac pripojili pripomienky na nedostatočnú kapacitu na Vajnorskej radiále - POLUS CITY CENTER (najmä v sedle a dňoch pracovného voľna a pracovného pokoja) znásobené otvorením ďalších obchodných aktivít v tejto oblasti (HYPERMAKETU TESCO a rozšírenie nákupného strediska SHOPPING PARK SORAVIA v oblasti Zlaté piesky). Predmetom ďalších pripomienok sú dlhé linkové intervaly v sedle a dňoch pracovného voľna a pracovného pokoja - sú to požiadavky smerované nie na prepravnú kapacitu, ale na kvalitu dopravy."
Pritom ako je vidno sa de facto počet vlakov na všetkých radiálach sa za hodinu oproti súčasnosti znížil. Pýtam sa teda, prečo je riešenie vlastne proti výsledkom auditu. Pričom keby som bral na porovnanie počet vlakov za hodinu do užšieho centra dopadlo by porovnanie ešte horšie.