Osobne si myslim, ze trolejbusy z dolnych honov su uplne v pohode a to najma vdaka tomu, ze vodici dokazu dobre odhadnut krizovatky. Zdrzanie sposobuju rozbite cesty a ako problematicku vidim len krizovatku Prievozska - Mileticova, kde troliky pri jazde do centra stoja vzdy (pokial rychlo neprejdu zastavkou Prievozska - vtedy to stihaju s plnym kotlom na oranzovo-cervenu. A je to aj najma extra BUS pruhu, ktory ulicou vedie.
Architekt mal v oku celu tuto ulicu ako dopravnu radialu, idealny by na nej bol kolajovy system. Ale co niekto mieni vystavba meni. Osobne si trolikove spojenie neviem vynachvalit. Vela casu sa da ziskat rychlou jazdou na gagarinovej - pokial nejdete s posukom.
Architekt mal v oku celu tuto ulicu ako dopravnu radialu, idealny by na nej bol kolajovy system. Ale co niekto mieni vystavba meni. Osobne si trolikove spojenie neviem vynachvalit. Vela casu sa da ziskat rychlou jazdou na gagarinovej - pokial nejdete s posukom.
untrop
Cesta z Ovsišťa na Šafárikovo námestie trvá 8-9 minút keď je pekne. Nebyť jednej supernastavenej križovatky FurdekovaMamateyova-Šustekova-Bosákova tak je to o dvetri minúty menej.
Cesta z Dolných honov mi prišla pomalá práve pre križovatky. Tomášikova, Bajkalská, Miletičova, ASMN. Subjektívne sme veľa stáli. Niekedy som nechápal prečo vodiči spomaľujú, ani zastávka ani križovatka a aj tak spomalil.
Mimochodom. Za 25 minút je 12tka z Dúbravky na Šafárikovom námestí čo je 10 km úsek (všetko podľa cp.sk). Takže trolejbusy sú rovnako rýchle ako električky? Proste grafikon a cp.sk pre mňa nie sú hodnoverné oproti tomu keď sa veziem. A myslím si, že tú 12ku sa bude dať v budúcnosti urýchliť ale 202ka, nó neviem.