Reakcia na: aNTI #43877:
Zhustit interval, zracionalizovat trasovanie tak, aby jedna linka nekrúžila 5 kolečiek okolo jedeh miesta, azda by bolo aj lepšie, ak by doplnková doprava bola iba v Petržalky, aby spoje zbytočne nechodili do mesta a tam v zápchach nenaberali zbytočne časový sklz preferencia MHD - extra pruhy pre MHD a potom prsne to čo píšete, preferovat MHD aj na križovatkách so svetelnou signalizáciou. Mimochodom, dôležité by malo byt aj, aby zastávka autobusu nebola 200-300 m od trate, ale aby boli rovno pri staniciach vybudované kvalitné prestupné uzly.
Kami
Ako myslim fobust napisal, prirodzenu barieru tvori uz Chorvatske rameno.
Co sa tyka Stareho mosta, vylucenie IAD sa priam ziada. Pokial chceme vylucovat IAD z centra, nemozeme ponechat prejazdny Stary most. Jeho uzavretie vzdy prinieslo upokojenie do oblasti Safka. Za zvazenie stoji ponechanie autobusov, pripadne nudzovy prejazd.